وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

شنبه 8 شهريور 1399
ن : بنفشه

بهترین مقاصد برای کسانی که میخواهند تنها سفر کنند

تنها سفر کردن میتواند مزایای بسیاری داشته باشد از جمله اینکه به شما کمک میکند تا استقلال بیشتری داشته باشید و خودتان را بیشتر و بهتر شناخته و به علایق خود پی ببرید .بعنوان مثال ممکن است تشخیص دهید  که عاشق آشپزی و یا کوهنوردی و یا هر نوع فعالیت مورد علاقه دیگری هستید.

دراینجا ما فهرستی متنوع از کشورهایی را تهیه کرده ایم که میتواند به شما درتصمیم گیری و انتخاب یک مقصد گردشگری امن برای سفرهای انفرادی تان کمک نماید. خواه بدنبال کشف فرهنگ های جدید و یا شرکت در یک مراسم اجتماعی باشید و یا در پی سپری نمودن لحظاتی در دامان طبیعت و …بطور قطع سفر انفرادی چیزی است که دست کم حداقل یکبار در زندگی تان تجربه نمایید.تنها سفر کردن تجربه ای متفاوت و منحصر بفرد میباشد.

از جنبه های مثبت تنها سفر کردن میتوان به افزایش اعتماد به نفس و تکیه کردن بر خود و نیز تجربه رویایی با افراد مختلف اشاره کرد .

در طی سفرتان شما با افراد مختلفی روبرو میشوید که هر کدام اخلاق و روحیات خاص خود را دارند. این برخوردها به شما کمک می‌کند تا هوش هیجانی و اجتماعی خود را در طول مدت زمان این سفر تقویت کنید. این تجربه و به تبع آن به دست آوردن این نوع از هوش و توانایی مانند ابزار قدرتمندی است که تا آخر عمر به کارتان می‌آید.

فهرستی که ارائه کردیم بر اساس آخرین آمار کشورهای امن در سال ۲۰۲۰ می باشد.از اقامت در استکهلم در سوئد تا  مکاشفه در آئین های فکری و فلسفی سامورائیان در کیوتو!

این مقاصد برای گردشگرانی که میخواهند تنها سفر کنند و بدنبال افزایش آگاهی و بینش خود در زندگی هستند بسیار ایده آل می باشد. با مجله سفر و گردشگری سفرانه همراه باشید:

۱-استکهلم ،سوئد

سفر تنها استکهلم سوئد

۲-لندن،انگلستان

سفر تنها لندن

۳-کیوتو،ژاپن

 

کیوتو سفرانه

۴- بالی ،اندونزی

 

تنهایی به سفر رفتن

۵-ملبورن،استرالیا

 

سفرانه ملبورن

۶- نیوزلند

نیوزلند

۷-آمستردام،هلند

بهترین مقاصد سفر تنهایی

 

در انتها شایان ذکر است که سفر تنها الزاما تنها راه برای رسیدن به یک زندگی بهتر نیست و هر فردی می‌تواند این مهارت‌ها و تجربه‌ها را در هرجای دیگری کسب کند. اما سفر تنها به گونه‌ای رشد ذهنی و احساسی هر فرد را سریع‌تر می‌کند که هیچ فعالیت یا برنامه‌ی دیگری نمی‌تواند با آن برابری کند.

سفر تنها پذیرش شما را نسبت به اتفاقات جهان پیرامون‌تان بیشتر کرده و از شما انسانی دوست‌داشتنی‌تر و پایدار خواهد ساخت. بنابراین دفعه‌ی بعد که قصد مسافرت داشتید به سفر تنها هم فکر کنید.

بدون شک تجربه‌های جدید و کشف توانایی‌هایی که پیش از این در خود سراغ نداشته‌اید شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

منبع: سفرانه

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،


یک شنبه 8 تير 1399
ن : بنفشه

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد؟

 

در این مقاله کوتاه قصد دارم تجربیات خودم درباره خرید و تهیه کارتریج را با شما عزیزان مطرح کنم.

سلام حمید عبدی هستم کارشناس آیتی: داستان از اونجایی شروع شد که بعد از اینکه توسط تدارکات شرکت تعدادی کارتریج خریداری شده بود و کارتریج ها در واحدهای شرکت پخش شده بود و در حال استفاده بود و تعداد زیادی هم در انبار شرکت نگهداری میشد ،بعد از گذشت یک هفته از خرید کارتریج تقریبا تعداد تماس ها مبنی بر مشکل کارتریج پرینتر بالا رفته به طوری که همه واحدها نسبت به مشکل کارتریج ها شکایت داشتند و کار به جلسه مدیران رسید و بنده موظف شدم که کارتریج های خریداری شده را عودت دهم به فروشنده و کارتریج های باکیفیت برای شرکت تهیه کنم .
ماموریت بنده تازه شروع شده بود شخصا به خیابان ایرانشهر مراجعه کردم و تحقیقات خودم را شروع کردم ،به فروشگاه هایی
که مراجعه میکردم تقاضای کارتریج اورجینال داشتم و از تقریبا 10 مجموعه پیش فاکتور تهیه کردم وقتی به شرکت رفتم و پیش فاکتورها را مقایسه کردم با فاصله عجیب قیمتها مواجه شدم ،دربعضی از مدلها بیش از 50 درصد تفاوت قیمتی وجود داشت ،به این موضوع مشکوک شدم تصمیم گرفتم در اینترنت سرچ کنم تا کمی اطلاعات کسب نمایم با سرچ در اینترنت با شرکت پریس چاپگر باران آشنا شدم که به زیبایی راه های شناسایی کارتریج اورجینال و غیر اورجینال را در سایت خود توضیح داده بودند تصمیم گرفتم برای توضیحات جامع تر با یکی از کارشناسان شرکت پردیس چاپگر باران قرار ملاقات بگذارم.
با آموزشها و توضیحات کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از نفراتی که پیش فاکتور کارتریج اورجینال به من داده بودند صداقت در کار نداشتند و در واقع قصد فروش کارتریج اورجینال به بنده نداشتند چراکه قیمت کارتریج اورجینال بسیار بالاتر از پیش فاکتورهایی بود که من در اختیار داشتم و به خاطر شباهت بسیار زیادی که کارتریج های غیر اورجینال با اورجینال داشتند همه فروشندگان از بی اطلاعی بنده و خیلی از نفراتی که به آنها مراجعه میکنند سوء استفاده میکنند.
بنا بر پیشنهاد کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران  خرید کارتریج ایرانی با برند پردیس را انجام دادیم و از طرف شرکت فروشنده و سازنده کارتریج ایرانی این اطمینان به ما داده شد که کارتریج ایرانی پردیس از لحاظ کیفیت و تعداد چاپ هم راستای کارتریج اورجینال بوده و این کارتریج استاندارد های لازم را دارا میباشد و هیچگونه آسیبی به دستگاه چاپگر نخواهد رساند و درضمن کارتریج ایرانی پردیس دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط میباشد و از همه مهم تر اینکه تو سراسر ایران دارای مرکز خدمات پس از فروش هستش و نکته بارز این هست که از لحاظ قیمت بسیار مرقوم به صرفه تر از کارتریج اورجینال هست بعد از اینکه مدارک تولید کارتریج و شرایط ساخت کارتریج ایرانی را رصد کردم دیگه همه سوال های تو ذهنم حل شده بود و با خرید کارتریج ایرانی پردیس توانستم رضایت تمامی واحدهای شرکت را برآورده کنم وواقعا از خرید کارتریج ایرانی پردیس راضی هستم و بعدها فهمیدم خیلی از سازمان ها و شرکت های بزرگ نیز از این کارتریج استفاده میکنند و به نظرم بهترین کارتریج ایرانی از لحاظ کیفیت همین کارتریج ایرانی پردیس میباشد.
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه و بتواند به شما کمک کنه برای انتخاب کارتریج لیزری
در پایان اطلاعات شرکت پردیس چاپگر باران را برای شما میزارم تا شما هم استفاده کنید.
 
 
                             
شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)       شماره ثبت 430543  
ساعات کار شرکت:   9صبح تا 5 بعدازظهر (9الی 17)
پنجشنبه ها:9 الی 1 بعدازظهر (9الی 13)
دفترفروش مرکزی: خیـابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک 158 طبقه دوم واحد1و2

تلفن:   02188322120          خط ویژه :    02188341919
هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: کارتریج, چاپگر, کارتریج ایرانی, بهترین کارتریج ایرانی, پرینتر, کارتریج پرینتر ایرانی, فروش کارتریج,


چهار شنبه 4 تير 1399
ن : بنفشه

نکات کلیدی برای عکاسی در سفر

این که به کجا سفر کنیم یک مساله است، این که عکس های زیبا و خاطره انگیز از سفر داشته باشیم یک مساله دیگر.باز هم صحبت  از عکاسی در سفر و نکات کلیدی آن خواهد بود.

بسیاری از ما در طول سفر دوربین به دست از مناظر , جاذبه ها و یا سوژه های مورد علاقه مان عکس می گیریم ولی پس از بررسی عکس ها  ممکن است متوجه  این نکته شویم که برخی از آنها کیفیت  چندانی نداشته و ارزش ذخیره و نگهداری هم ندارند. ثبت لحظات در سفر همیشه علاوه بر خلق لحظاتی زیبا و خاطره انگیز در سفر، باعث می شود تا چندین وقت بعد و زمانی که به آن عکس ها نگاه می کنید، یاد آن روز ها تازه شود.

در این مقاله به بیان کلیدی ترین تکنیک ها و  راهکارها  برای عکاسی در سفر پرداخته ایم  تا علاوه بر تجربه یک سفر  لذت بخش و خاطره انگیز، بتوانید تصاویر خلاقانه و چشم نوازی هم گرفته و خاطرات سفر را جاودانه کنید.

عکاسی خلاقانه در سفر

قبل از این که همه بتوانند با دوربین گوشی های همراه شان عکاسی کنند،  برای گرفتن عکس های خارق العاده از طبیعت و سوژه های مناسب به دوربین های حرفه ای و مجهز  نیاز بود. اما امروزه با رعایت کردن نکات عکاسی می توان با دوربین های موبایل و نور پردازی مناسب لحظات را  به صورت حرفه ای ثبت کرد. این چند نکته بدین ترتیب هستند:

۱- منتظر خورشید بمانید

یکی از مهمترین نکات در عکاسی حرفه ای استفاده از نور طبیعی مناسب است. «برندون بالوگ» عکاس مسافرتی حرفه ای در همین باره می گوید:

زمان طلوع یا غروب خورشید، ساعات طلایی برای عکاسی است. این ساعت نور طلایی خاصی را به عکاس می دهد تا بهترین عکسها را ثبت کند. برای زمان درست طلوع خورشید در نقاط مختلف دنیا می توان از Timeanddate.com استفاده کرد.

۲- در موبایل خود برنامه های مناسب عکاسی نصب کنید

اگر دارای تلفن های هوشمند با کیفیتی هستید، دیگر نیازی به خرید دوربین های عکاسی حرفه ای و گران قیمت ندارید. می توانید با نصب برنامه هایی مانند VSCO و Snapseed در گوشی همراه خود، از امکانات برنامه های عکاسی ودوربین موبایل خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین با نصب برنامه Enlight در گوشی های آیفون می توان نورپردازی مناسب را در عکس تنظیم کرد و یا به عکس های خود رنگ مناسب داد.

عکاسی در سفر

۳- در مواقع خلوت از مناظر عکس بگیرید

عکس گرفتن از مناظر زیبا یا جاذبه های گردشگری در زمانی که مملو از جمعیت هستند کار بسیار دشواری می باشد. بهتر است برای عکس گرفتن از برج ایفل یا میدان نقش جهان اصفهان زمانی را انتخاب کنید که خلوت تر هستند. البته «جین رویز»، وبلاگ نویس مسافرتی معتقد است معمولا صبحها خلوت ترین زمان برای عکاسی از جاذبه های گردشگری است.

۴- قبل از سفر به مناطق جدید، عکس هایش را ببینید 

هنگامی که به منطقه جدیدی سفر می کنید که شناخت کافی از آنجا ندارید بهتر است قبل از سفر در فضای مجازی عکس های آن را مشاهده کنید. می توانید در شبکه مجازی اینستاگرام اطلاعات کاملی کسب کنید و ایده های عکاسی سایر افراد را ببینید.

وبلاگ نویس سفر «کارا هارمس» از WhimsySoul می تواند به شما در این زمینه کمک کند. او می گوید با کمی جستجو در فضای مجازی می توان هتل های شگفت انگیز، مناظر بکر و دلفریب را کشف کرد و عکس های منحصر به فرد داشت.

۵- در عکاسی از افراد لباس مهم است 

اگر در حال عکاسی از افراد هستید،‌ حتما از هماهنگی لباس سوژه با ایده خود مطمئن شوید. اگر چندان ایده منحصر به فردی در ذهن خود ندارید بهتر است به سوژه خود بگویید لباس هایی به رنگ زرد، قرمز و یا صورتی به تن کند. این رنگها در عکس جلوه خیره کننده ای دارند و عکس شما را بی نظیر و زیبا می کنند.

۶- از قانون  یک سوم در عکاسی استفاده کنید

“ویکتوریا آلتمن”عکاس مسافرتی می گوید:‌ بسیاری از عکاسان معتقدند سوژه باید در مرکز تصویر قرار بگیرد در حالی که می توان از قانون سوم استفاده کرد. طبق این قانون اگر سوژه در یک سوم سمت راست یا چپ تصویر قرار گیرد، عکس بسیار زیباتر خواهد شد و تصویر پس زمینه بیشتری را خواهید داشت.

قانون یک سوم در عکاسی

 

۷- به هوش خود اعتماد کنید

عکاسی نوعی خلاقیت با زاویه دید منحصر به فرد است. اگر هیچ ایده جذابی برای عکاسی ندارید بهتر است با دقت به محیط نگاه کرده و به هوش خود اعتماد کنید.

«اورت کندی براون» عکاس حرفه ای به مسافران کمک می کند تا با درک خود از محیط و پرورش شهود عکس های بهتری بگیرند. او معتقد است در سفر ما از روزمرگی ها دور می شویم و جهان بینی جدیدی پیدا می کنیم.

۸- قابلیت های عکاسی تلفن همراه خود را بشناسید 

برای عکاسی بهتر توسط گوشی همراه خود، از توانمندیها و ویژگی های موبایل خود اطمینان کسب کنید. آشنایی با امکانات دوربین تلفن تان می تواند به شما برای عکاسی باکیفیت تر کمک بزرگی بکند. تنظیم نوردهی، موجب می شود تا عکس شما از نور کافی برخوردار باشد و خیلی تاریک و یا خیلی روشن نشود. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید مشخصات موبایل خود را از اینترنت دریافت کرده و مطالعه کنید.

عکاسی در سفر

۹- زاویه دید مناسب را انتخاب کنید 

برای داشتن یک تصویر فوق العاده تشخیص درست زاویه و نورپردازی بسیار مهم است. غالبا عکاسان حرفه ای زمان طلوع و غروب آفتاب را بهترین زمان برای گرفتن تصویر خاص با پس زمینه مناسب می دانند. زاویه های مختلف دوربین را بسنجید. گاهی با یک تغییر کوچک زاویه می توان عکس ویژه ای را خلق کرد.

۱۰- تمرین کنید 

شاید این یکی اساسی ترین نکات کلیدی برای عکاسی در سفر باشد. در حقیقت یکی از بهترین راهها برای داشتن اعتماد به نفس کافی در هنگام عکاسی و شناخت دقیق دوربین خود، تمرین کردن است. در هر مکانی که هستید می توانید عکس های خاص و زیبا بگیرید. فقط کافیست درست نگاه کنید و به ذهنیت خود پر و بال بدهید. ریسک پذیر باشید و از هر زاویه ای عکس بگیرید. در نهایت یکی بهترین خواهد شد.

منبع:سفرنامه

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، فرهنگ و هنر، ،


چهار شنبه 4 تير 1399
ن : بنفشه

5مکان برتر در آفریقا برای تجربه یک ماه عسل به یاد ماندنی

2020

5 مکان برتر برای ماه عسل در آفریقا

شاید هیچ چیز خاص تر از تجربه ماه عسل با خوابیدن روی زمین در جنگل های وحشی قاره آفریقا نباشد.جایی که  بی شک عاشقانه ترین ماجراجویی جهان را برای تان رقم خواهد زد.

یقینا انتخاب آفریقا بعنوان مقصدی برای گذراندن ماه عسل و تجربه زندگی آفریقایی ایده ای بسیار رمانتیک است ولی برای داشتن ماه عسلی رمانتیک در این قاره بهترین پیشنهاد ها از میان گزینه های زیر خواهد بود:

خوابیدن زیر ستاره ها در سلوس،تانزانیا

کمپ های سافاری و صحرایی در انواع شکل ها و اندازه های مختلف  در سراسر قاره آفریقا در دسترس هستند از سازه های آجری گرفته تا خیمه ها و چادرهای بزرگ سنتی.اما پایه و اساس ماجراجویی واقعی در سفرهای صحرایی تجربه اقامت یک شب در زیر ستاره ها در اردوگاه یا کمپ پرواز(Fly Camp) میباشد.

تجربه ای خاص که تنها تعداد معدودی از کمپهای قاره آن را ارائه میدهند.جایی که شما کمپ اصلی خود را به همراه یک سرآشپز و پیشخدمت شخصی ترک میکنید تا یک یک شب رویایی را در زیر ستارگان سپری کرده  و زیر پشه بند و در میان حیات وحش بخوابید.

ماه عسل در تانزانیا

شام در زامبیزی به هنگام غروب

در منطقه زیبای ساحلی (Tongabezi Lodge) نه تنها میتوانید زندگی و حیات وحش بکر زامبیا را از نزدیک مشاهده کنید بلکه در جوار رودخانه پرخروش زامبیزی لذت خوردن یک شام رویایی در زیر نور شمع را تجربه نمایید. بجز زامبیزی در جای دیگری نمیتوانید چنین غروب خورشیدی با نور قرمز تیره را مشاهده نمایید.

ماه عسل در آفریقا

بالن سواری در ماسایی مارا(Masai Mara)

بهترین زمان بالون سواری مابین ماه های جولای تا سپتامبر میباشد  که فرصت استفاده از خدمات موسسه ( Great Wildebeest Migration) را هم خواهید داشت و میتوانید شکوه و عظمت زمین را از آسمان نظاره کرده و حیات وحش خاص و فوق العاده زیبای منطقه ماسایی مارا را تماشا کنید.

ماه عسل در آفریقا

هلی کوپتر سواری بر فراز آبشار ویکتوریا

آبشار ویکتوریا  هر ساله مقصد  گردشگران بسیاری را از سراسر جهان میباشد اما تماشای یکی از چشم نواز ترین و زیباترین مناظر طبیعی در آفریقا از آسمان بسیار لذت بخش خواهد بود و برای این کار میتوانید با سوار شدن به هلیکوپتر به مدت 15 دقیقه از تماشای آبشار ویکتوریا لذت ببرید و البته  هر جقدر مدت زمان  پرواز  شما بیشتر باشد هزینه ان نیز بیشتر خواهد شد.

ماه عسل

ناهار در یک ساحل اختصاصی در تانزانیا

جزیره خصوصی فانجووی(Fanjove Private Island)  در تانزانیا یکی از گرانترین و در عین حال رمانتیک ترین تجربه های اقامت در آفریقا را برایتان رقم خواهد زد اینجا انتخابی ویژه برای افرادی است که خواهان گذراندن یک ماه عسل رمانتیک و عاشقانه  در یک مکان بکر هستند.

ماه عسل

منبع: چرخ فلک

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،


پنج شنبه 29 خرداد 1399
ن : بنفشه

چند سایت خوب اینترنتی - آهنگ - انشا - عکس - محتوا

دانلود از سایت خوبان موزیک

آدرس سایت = khobanmusic.com

تعداد آهنگ ها = حدودا 3000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 30هزار نفر و 45 هزار بازدید

آهنگ

دانلود از سایت شاداب موزیک

آدرس سایت = shadabmusic.org

تعداد آهنگ ها = حدودا 2000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

دانلود آهنگ

دانلود از سایت خوبان موزیک

آدرس سایت = irahang.ir

تعداد آهنگ ها = حدودا 3000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل عکس نوشته

آدرس سایت =axneveshteh.ir 

تعداد عکس ها = حدودا 8000 عکس

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل پروفایل پیکچور

آدرس سایت = profilepicture.ir

تعداد عکس ها = حدودا 12000 عکس

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل پیک پرو

آدرس سایت =picpro.ir

تعداد عکسها = حدودا 3000 تصویر

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

نوشته وفاداری 3 - عکس نوشته وفاداری عشق + متن وفاداری در رابطه

سایت انشا

آدرس سایت = enshae.ir

تعداد انشا = حدودا 3000 انشا

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت سفارش تولید محتوا

آدرس سایت = typen.ir

تعداد مشتری تولید محتوا = حدودا 2000 مشتری

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

https://typen.ir/images/68555typen.jpg

این یک خرید رپورتاژ ترکیبی هست برای معرفی چند سایت در یک مطلب که به درد مخاطب و خواننده بخورد . 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


سه شنبه 27 خرداد 1399
ن : بنفشه

کیسه خواب آمریکایی مناسب سفر در دل طبیعت

خوابی آرام و مطمئن در طبیعت

در هنگام کوهنوردی و گردشگری  یک کیسه خواب بزرگ و راحت و گرم و نرم شما را به هنگام خواب شبانه عالی برای ماجراجویی روزهای بعد آماده و سرحال میکند. چیزی ازار دهنده تر از خواب بد در تورهای گردشگری و ماجراجویی نیست! تعداد زیادی از این کیسه ها وجود دارد که در انتخاب باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید.

برای اکثر گردشگران کیسه خواب جزء مهمی از سیستم خوابیدن در طبیعت را تشکیل می دهد. یک کیسه ی خواب خوب متناسب با قد شماست، حرارت بدن را حفظ میکند. وزن آن سبک و دارای قابلیت فشرده شدن است. گرمای این کیسه توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود میشود، بوجود می آید. این لایه عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه است. اینکه هر کیسه خواب در گرم نگه داشتن بدن چقدر میتواند موثر باشد، بستگی به مقدار این مواد عایق، ضخامت یا پف کردن آن، اندازه (اگر اندازه بدن شما باشد) و استیل آن دارد.

 

 

محافظت در گرما و سرما

کیسه خواب یک روکش عایق برای یک شخص است ، در اصل یک لحاف سبک است که می تواند با یک زیپ برای مانند لوله بسته شود که به عنوان یک ملافه سبک و قابل حمل در شرایطی که فرد در خارج از منزل مثل هنگام کمپینگ ، پیاده روی ، کوهنوردی و … خوابیده عمل می کند. هدف اصلی آن تأمین گرما و عایق حرارتی از طریق عایق بندی مصنوعی است. همچنین به طور معمول دارای یک پوشش مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت است که تا حدی در برابر سرمازدگی و کاهش نور از آن محافظت می کند.

ضد آب

مقاوم در برابر آتش

مقاومت تا دمای منفی ۱۵درجه

اندازه طولی  ۲۰۰ ساتتیمتر

دارای الیاف مصنوعی با قدرت گرمایی بالا

 

 

جهت سفارش کیسه خواب آمریکایی به فروشگاه اینترنتی لردیا مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کیسه خواب آمریکایی

 

کلمات مرتبط: کیسه خواب، کیسه خواب آمریکایی، خرید کیسه خواب امریکایی، کیسه خواب ارزان، قیمت کیسه خواب، کیسه خواب اردو، کیسه خواب با کیفیت، کیسه خواب طبیعت، کیسه خواب کوهنوردی، کیسه خواب جنگل نوردی، کیسه خواب سفری، کیسه خواب مسافرت، کیسه خواب ضد آتش، کیسه خواب ضد آب، کیسه خواب همه کاره، کیسه خواب سبک، کیسه خواب ورزشی، کیسه خواب جدید

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: کیسه خواب، کیسه خواب آمریکایی، خرید کیسه خواب امریکایی، کیسه خواب ارزان، قیمت کیسه خواب، کیسه خواب اردو، کیسه خواب با کیفیت، کیسه خواب طبیعت، کیسه خواب کوهنوردی، کیسه خواب جنگل نوردی، کیسه خواب سفری، کیسه خواب مسافرت، کیسه خواب ضد آتش، کیسه خواب ضد آب، کیسه خواب همه کاره، کیسه خواب سبک، کیسه خواب ورزشی، کیسه خواب جدید,


سه شنبه 27 خرداد 1399
ن : بنفشه

جادوی مهمان نوازی اندلسی در هتل مرسر سویا+تصاویر

هتل مرسر سویا (Hotel Mercer Sevilla )در واقع یک عمارت قدیمی باقیمانده از قزن نوزدهم میباشدکه ارمغان اقامت درآن ترکیب سحر انگیزی از عطر و بوی تاریخ با مدرنیته در قلب شهر زیبای سویای در اسپانیا میباشد.

در ادامه سلسله مطالب مربوط به معرفی هتل های خاص و شگفت انگیز دنیا به معرفی هتل زیبا و 5 ستاره مرسر در شهر سویا اسپانیا پرداخته ایم.با گزارش تصویری سفرانه همراه باشید.

این هتل اندلسی نمونه موفقی از تبدیل یک ساختمان و عمارت تاریخی به یک هتل با طراحی داخلی زیبا و ارائه امکانات مدرن میباشد.

این هتل در جوار رودخانه آرنال شهر سویا( Arenal Seville ) و در نزدیکی مهمترین جاذبه های شهر واقع گردیده و پیرامون هتلنیزکافه ها و رستوران ها و خیابانهای باریک و زیبای شهر را میتوانید مشاهده نمایید.

هتل مرسر هنوز هم ازبسیاری از مولفه های معماری قرن نوزدهمهمانند دیوارهای سفید اندلسی,ایوان های بزرگ آهنی, لابی بزرگ با تراسی دل انگیز سود میبرد که تکمیل کننده شکوه این بنای زیبا میباشد.

شرکت مشهور معماری اسپانیایی (Studio Cruz y Ortiz )با اضافه نمودن لوسترها و بازسازی و بهسازی راه پله هایی از جنس مرمر و مجهز نمودن هتل به لوازم لوکس و مدرن اروپایی موفق به ایجاد این ترکیب شگفت انگیز بین گذشته و عصر جدیددر هتل مرسر سویل شده است.

اینهتل بوتیک تنها شامل 12 اتاق و سوئیت لوکس و مدرن با سقف های بلند و بالکن های اختصاصی میباشد.

بالکن دنجاتاق های هتل مرسر با چشم اندازی فوق العاده به استخر روباز محوطه موجبات سرگرمی و تجربه لحظات لذت بخش برای مسافران را به ارمغان می آورد.

هتل های اسپانیا رستوران ماریا لوئیزا واقع در هتل انواع غذاهای فوق العاده محلی و بیم المللی را سرو مینماید.

تمامی اتاق های هتل و سوئیت هتل مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ؛تلویزیون با قابلیت تماشای کانال های بین المللی؛مینی بار رایگان,وای فای(Wi-Fi) رایگان،دستگاه قهوه ساز نسپرسو و همچنین کتری و سرویس بهداشتی و حمام میباشند.

هتل های اسپانیا

هتل مرسر

هتل مرسر سویا(Hotel Mercer Sevilla)

در ادامه شما را به تماشای تصاویر بیشتری از این هتل 5 ستاره زیبای اندلسی دعوت میکنیم:

هتل مرسر سویا اسپانیا

هتل مرسر سویااسپانیا

منبع: مجله سفر و گردشگری سفرانه

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،


دو شنبه 26 خرداد 1399
ن : بنفشه

برگه مجری و استحکام بنا

برگه مجری ساختمان

برای شروع به کار هر ساختمان نیاز است که شخص ذیصلاح حقیقی یا حقوقی به عنوان مجری ساختمان معرفی گردد که بسته متراژ و تعداد سقف میتواند شامل مهندسین پایه 4 تا پایه 1 عمران یا معماری (طبق جدول ذیل) و برای متراژ های بالای 4000 متر نیاز به مجری حقوقی میباشد ،این شرکت آماده همکاری و معرفی مهندسین مجرب برای هر نوع پروژه ساختمانی میباشد، جهت کشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت دیبا سازان پویا تماس حاصل فرمایید

قیمت برگه مجری ساختمان و برگه مجری ذیصلاح فیمت برگه مجری برگه مجری حقیقی

استحکام بنا چیست؟

برخی از ساختمان ها فاقد مهندس ناظر بوده و ساختمان به صورت معمار ساز ساخته شده اند و بعضاً فاقد پایان کار از شهرداری می باشند یا در اثر مرور زمان کاربری ملک از مسکونی به تجاری یا اداری تغییر یافته است. مالکین این قبیل املاک با توجه به نیاز خود جهت انتقال ملک یا تخریب و نوسازی یا نیاز به پایان کار و انجام امور شهرداری و امور نقل وانتقال نیاز به پایان کار پیدا می نمایند.

شهرداری با توجه به قوانین خود و جهت رفع مسئولیت از سازمانش، از مالک می خواهد که یک برگه تاییدیه استحکام بنا را از یک مهندس ناظر تهیه کند که به آن برگه استحکام بنا می گویند. در چنین مواقعی مالک نیز با پرداخت مبلغی به عنوان هزینه تعرفه نظارت برگه استحکام را از یک مهندس ناظر می گیرد. طی برگه استحکام بنا مهندس ناظر اعلام می کند که از ساختمان بازدید کرده و استحکام و ایستایی آن مورد تاییدش است.

چناچه برای ساختمان اتفاقی بیفتد که به دلیل عدم ایستایی و استحکام آن باشد، مثلا ساختمان نشست کند و یا دیوار ساختمان دچار ریزش شود، مهندس ناظر که برگه استحکام بنا را امضا کرده مسئول است. بنابراین مهندس ناظر زمان امضای برگه استحکام بنا باید دقت زیادی به خرج دهد.

برگه استحکام بنا در چه مواردی مورد نیاز می باشد؟

  • فوت و یا انصراف ناظر قبلی املاک در حال ساخت یا رها شده (شامل همه املاک که شروع به کار از شهرداری گرفته اند می شود).
  • تعییر کاربری مسکونی به کارگاه مسکونی، تغییر کاربری از مسکونی به اداری یا تجاری، مسکونی به آموزشی و هر نوع تغییر کاربری که با کاربری پایان کار قبلی مغایر باشد.
  • تغییراتی که هنگام بازسازی ساختمان یا تغییرات داخلی آن رخ می دهد مانند حذف ستون و جابجایی دیوارها
  • اضافه کردن به بنا قبلی (اضافه اشکوب) یا حتی کسر از بنای قبلی.
  • عدم انطباق وضع موجود با نقشه های مصوب سازه و یا معماری
  • قدیمی بودن ملک و فاقد پایان کار بودن آن (جهت اخذ پایان کار)
  • ریزش یا تخریب بخشی از بنای قدیمی
  • به تشخیص مهندس ناظر

به طور کلی اخذ جواز ساخت و استحکام بنا در چه مواقعی ضرورت دارد؟

گفتنی است در پروژه هایی نظیر موارد زیر لازم است به طور حتم اقدام به اخذ این برگه نمایبد تا بتوانید شروع به کار کنید:

  1. ملک هایی که قدیمی هستند و پایان کار ندارند.
  2. ایجاد تغییر در طراحی معماری و به طور کلی ساختار بنای قبلی ساختمان. این تغییر می تواند مواردی مثل اضافه کردن بخش، طبقه و یا حتی حذف بخش و طبقه ای در ساختمان مربوطه باشد.
  3. حذف ستون و دیوار برای بازسازی طراحی داخلی ساختمان از دیگر مواردی است که به دریافت برگه مجری استحکام بنا نیاز دارد.
  4. تغییر دادن کاربردی ساختمان، برای مثال تغییر کاربری یک ساختمان از حالت مسکونی به تجاری و ...
  5. تغییر مهندس ناظر قبلی
  6. برای افزایش اعتبار پروانه ساخت ساختمان
  7. و موارد دیگری از این دست مورد ها.

مراحل اخذ برگه تاییدیه استحکام بنا :

۱٫ بازدید اولیه توسط مهندس ناظر دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی

۲٫ اخذ مدارک لازم از مالک توسط ناظر برای تشکیل پرونده

۳٫ تهیه گزارش بازدید از محل و ثبت آن در دفاتر خدمات الکترونیک شهر توسط ناظر

۴٫ اخذ برگه استحکام بنا امضا و مهر شده توسط ناظر و گواهی امضا مالک یا وکیل مالک در دفتر اسناد رسمی ( مجوز شروع عملیات استحکام )

۵٫ تحویل برگه استحکام بنا به همراه گزارش پایان کار تنظیم شده توسط ناظر به دفتر خدمات الکترونیک جهت ثبت در سیستم

۶٫ اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مالک پرونده

۷٫ تحویل برگه سبز اتمام عملیات ساختمانی توسط ناظر به مالک

پس از تکمیل تمام مراحل فوق در انتها مهندس ناظر برگه ی سبزی را که همان جواز ساخت است به مالک اعطا می کند.

دانلود برگه مجری یا برگه تعهد مسئولیت سازنده ساختمان

بازدید ملک توسط مهندس ناظر شهرداری جهت ارائه برگه استحکام بنا به چه صورت است؟

  1. بررسی مدارک و بررسی استحکام ساختمان با توجه به مدارک و شواهد موجود که شامل نقشه های وضع موجود است و در صورت نیاز دستور انجام آزمایش های مربوط صادر و به مالک ابلاغ می گردد.
  2. بازدید از محل چاه های موجود در ملک (حوادث بسیاری در این مورد مشاهده شده است.)، محل های خروج آب باران از ساختمان، بازدید از پشت بام و کلیه محل های ساختمان هرگونه شکست دیوار، شکست سقف، ترک و ریزش باید دقیقا مورد بررسی قرار بگیرد.
  3. پله ها، نرده ها، جان پناه ها، پنجره ها و درب ها حتما باید مورد بازرسی قرار بگیرد.
  4. املاک تخلیه باید از لحاظ درب ورودی، نرده های حفاظ، سیم، سیم های برق، لوله های آب و شیرآلات و لوله های گاز مورد بازرسی قرار بگیرد.
  5. سنگ های آب چکان و سنگ های قرنیز پشت بام و سنگ های نما باید مورد بازرسی قرار بگیرد و در صورت مشاهده هرگونه علامت و تغییر رنگ و شل شدن یا افتادگی، مالک را ملزم به رفع موارد نقص کند.

مدارک لازم جهت دریافت برگه استحکام بنا

مهندس ناظر انتخاب شده برای بررسی ملک مورد نظر بایستی مدارک لازم را از مالک ساختمان دریافت کرده و برای تشکیل پرونده اقدام کند. مدارک لازم برای تشکیل پرونده شامل موارد زیر است:

  • کپی مدارک شناسایی مالک یا وکیل رسمی مالک
  • عکس ساختمان در وضعیت فعلی
  • گواهی پایان کار قبلی
  • کپی سند ملک

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ جواز ساخت و برگه استحکام بنا و یا کلیه امور ساختمانی می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۳۴۵۹۸۶ و یا ۰۲۱۴۴۱۱۹۱۹۰ شرکت دیبا سازان پویا تماس حاصل فرمایید

این شرکت با در اختیار داشتن سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان ، متخصص ، متعهد و مجرب و مدیران خوشنام و باسابقه و با دستیابی به دانش فنی روز ، دهها پروژه در سرتاسر کشور عزیزمان را با موفقیت به پایان رسانیده است .با توجه به توان بالقوه این شرکت آمادگی دارد با قبول پروژه های جدید در ساخت و ساز و عمران و آبادانی کشور عزیزمان بیشتر از قبل نقش آفرین باشد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 19 خرداد 1399
ن : بنفشه

مزایا و معایب هتل های فرودگاهی در سفرهای تجاری

معیار های مختلفی در تقسیم بندی هتل ها وجود دارد و هتل ها برحسب نوع و درجه و موقعیت و عوامل گوناگون دیگر به انواع مختلفی تقسیم میشوند.

هتل های فرودگاهی که عموما در محوطه  فرودگاه ها  و یا نزدیک ترین موقعیت به فرودگاه احداث میشوند  معمولا ذر زمره هتل های برای مسافران با مقاصد تجاری و کاری قرار میگیرند و طبیعی است که بعنوان مثال از لحاظ امکانات با بوتیک هتل تفاوت داشته باشد.

در اولین نگاه علاقه به رزرو یک اتاق در هتلی نزدیک به باند فرودگاه  شاید بی شباهت به علاقه به زندگی در یک آپارتمان با پنجره هایی رو به یک بزرگراه ده بانده نباشد. با این وجود برخی هتل ها نه تنها در نزدیکی فرودگاه ها احداث شده اند بلکه فاصله کوتاهی در حد یک پیاده روی با باند فرودگاه دارند.

در چه حالتی و در کدام موارد خوابیدن در کنار صدای موتورهای هواپیما ها راحت تر از خواب در یک هتل معمولی خواهد بود؟ در این مقاله با پاسخ این سوال آشنا خواهیم شد.

مزایا و معایب هتل های فرودگاهی

مزایا

در وهله نخست هتل های فرودگاهی مناسب افرادی هستند که مدت اقامت کوتاهی بین یک تا دو روز در آن شهر خواهند داشت. بنابرین در موارد زیر رزرو هتل فرودگاهی یا نزدیک فرودگاه منطقی خواهد بود:

1-زمانیکه پرواز شما از نوع غیر مستقیم یا اتصالی بوده و مجبور به اقامتی کوتاه در فرودگاه واسط برای تغییر پرواز هستید  و از طرفی مدت اقامت شما در مقصد نهایی نیزطولانی خواهد بود مثلا قرار است که یک ماموریت تجاری یا تعطیلات طولانی مدت بروید . در پاره ای موارد بین دوپرواز شما 10 الی 12 و حتی 14 ساعت فاصله ممکن است وجود داشته باشد.

اگر شما قبلا جاذبه های شهر را دیده باشید ماندن در هتل و استراحت(برای مثال یک خواب کامل شبانه) برایتان منطقی تر است .علاوه  بر این خوردن یک شام عالی در رستوران هتل در کنار سوپ و سالاد  ارزشمند تر از غذتحوردن در اکثر کافه تریا های فرودگاه ها هست.

 

2-زمانیکه هدف سفر شما بازدید از یک نمایشگاه و یا شرکت در یک کنفرانس میباشد. بطور مثال مرکز نمایشگاهی پال اکسپو (Palexpo) در دویست متری فرودگاه بین المللی ژنو واقع شده است.

3-زمان پرواز شما نامناسب بوده و سیستم حمل و نقل عمومی شبانه از فرودگاه به مرکز شهر وجود ندارد. بنابرین اگر نمیخواهید هزینه های گزاف رفت و برگشت به شهر با تاکسی را متحمل شوید میتوانید تا صبح در هتلی نزدیک فرودگاه بمانید.

مزایا و معایب هتل های فرودگاهی3

4-زمانیکه شما قصد دارید  پس از رسیدن به فرودگاه با اجاره یک خودرو  در آن کشور بگردید.

تمامی موسسات حمل و نقل در فرودگاه ها  خدمات  اجاره خودرو  را ارایه میدهند بنابراین شما  پس از رسیدن پرواز میتوانید شب را در هتل گذرانده و صبح اول وقت با اجاره اتومبیل به سفرتان بپردازید .علاوه بر این هتل های نزدیک فرودگاه معمولا امکانات پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان قرار میدهند.

5-زمانیکه شما با محاسبه تمام هزینه ها متوجه میشوید حتی با  وجود بلیط های مجانی و اکسپرس به مرکز شهر بازهم اقامت در هتل فرودگاهی برایتان بسیار ارزانتر تمام میشود.

برای مثال هزینه اقامت یک شب در هتل فرودگاهی کوالیتی این هالیفاکس(Quality Inn Halifax Airport) همراه با هزینه ترانسفر رایگان برای میهمانان از یکصد دلار شروع میشود در حالیکه هزینه اقامت یک شب در شعبه اصلی همان هتل در مرکز شهر از شبی 200 دلار شروع میشود!

مزایا و معایب هتل های فرودگاهی

معایب

هتل های نه چندان گران قیمت فرودگاهی در مناطق صنعتی واقع شده اند و بنابرین وقتی از پنجره هتل بیرون را تماشا میکنید چشم اندازی جز مناظر صنعتی نخواهید دید و تفریحات شما محدود به غذا خوردن در هتل و تماشای فیلم خواهد بود.

لازم بذکر است که همه هتل ها هم فروشگاه ها ی مختلف و یا داروخانه ندارند بنابرین اگر از غذای هتل خسته شدید و یا سردرد دارید تنها گزینه پیش روی شما سوار شدن به شاتل و رفتن به سطح شهر است.

فراموش نکنید که حتما در مورد پارکینگ رایگان از هتل سوال کنید.اگر هتل در محوطه داخل فرودگاه واقع شده باشد احتمالا مجبور به پرداخت مقداری هزینه باشید.

مزایا و معایب هتل های فرودگاه

در هتل های فرودگاهی بواسطه داشتن پنجره های ضد صدا ,پرده های ضخیم و عایق های صوتی غالبا صدای موتور هواپیما ها بگوش نمیرسد ولی اگردلتان خواست که پنجره های اتاق را باز کنید و یا هوس خوردن یک فنجان قهوه در تراس و خواندن روزنامه در بالکن هتل  به سرتان زد اینکار فقط با زدن گوش بند یا محافظ گوش امکانپذیر خواهد بود!

مهم تر از همه قبل از اقدام به رزرو حتما اطلاعات دقیق درخصوص ترانسفر را از هتل سوال کنید.

بعضی مواقع مفهوم عبارت “فاصله تا هتل فقط در حد پیاده روی”  ممکن است به معنی 30 دقیقه پیاده روی در یک بزرگراه باشد. چنین اتفاقاتی میتواند اعصاب شما را بهم ریخته و هیچ امکاناتی در هتل مثل سالنهای زیبایی اندام رایگان,نوشیدنی رایگان بهنگام ورود به هتل و حتی تخت های بزرگ هتل هم تاثیری دربهتر کردن در بهبود وضعیت تان نداشته باشد!

منبع: چرخ فلک

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، ،


دو شنبه 19 خرداد 1399
ن : بنفشه

روستای گالشکلای بابلسر بهشت دامداران

روستای گالشکلا
 

گردشگری روستایی و روستا گردی چند سالی است که جای خود را در میان گردشگران داخلی بطور جدی باز کرده و در این میان روستاهای استانهای سرسبز شمالی جایگاهی ویژه در میان عاشقان روستاگرد و طبیعت دوست دارد.گالشکلا از توابع بخش بهنمیر شهرستان بابلسر استان مازندران واقع می باشد .تعداد خانوار این روستا ۴۰۰ خانوار که بالغ بر ۱۴۰۰ نفر در این روستا ساکن می باشد.

روستای گالشکلا در یک کیلومتری مرکز شهر بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر با وسعتی برابر با ۶۰ هزار متر مربع و طول محیطی روستا برابر با ۶۶۲۱ متر که در طرح هادی روستا به عنوان بافت روستا معرفی شده می باشد.این روستا نیز همانند تمامی روستاهای استان سرسبز مازنداران دارای پوشش گیاهی خزری بوده و در فاصله ای نه چندان دور از سواحل دریای خزر واقع شده است.

 

گالشکلا بهشت دامداران است. روستای گالشکلا یکی از حوزه های آبریز سد البرز است که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز در دهستان لپور واقع شده است .یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهرستان بابلسر، روستای زیبای گالشکلا در بهنمیر از توابع بابلسر است که در فاصله‌ی یک کیلومتری از آن قرار گرفته است.

این منطقه از بابلسر را به نام بهشت دامداران می‌خوانند. آب و هوای مطبوع، سرسبزی و نشاط طبیعت پیرامون روستا، چشم‌انداز زیبا و دیدنی و میهمان‌نوازی مردم روستا باعث شده است که گردشگران و مسافران به این ناحیه از شمال کشور سفر کنند.روستای گالشکلا یکی از بهشته های عاشقان گردشگری روستایی میباشد.

روستای گالشکلا

موقعیت جغرافیایی

روستای گالشکلا از توابع بخش بهنمیر شهرستان بابلسر می باشد. از لحاظ تقسیماتی به دو قسمت پایین گالشکلا در محدوده جاده بهنمیر به قائمشهر و ساری بالاگالشکلا در ضلع جنوبی محدوده حاشیه رودخانه تلار تقسیم بندی شده، از ضلع غربی در مجاورت شهر بهنمیر، ضلع شرقی در مجاورت روستای قائم ده شهرستان قائمشهر و روستای اسماعیل کلا بزرگ شهرستان جویبار، ضلع شمالی به روستای روشندان بهنمیر و ضلع جنوبی به روستای سرخدشت بهنمیر و روستای دینه سر شهرستان قائمشهر متصل می باشد.

منبع: سفرانه

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،


دو شنبه 19 خرداد 1399
ن : بنفشه

آداب غذا خوردن و حضور در رستوران

قبل از اینکه یک مسافر حرفه ای باشید باید آداب غذاخوردن در کافه ها یا رستوران ها را بلد باشید. در این مطلب چند نکته کاربردی را به شما یاد می دهیم.

آداب غذا خوردن

در هر سنی، صرف نظر از جایگاه شما در زندگی، رفتار شما سر میز غذاخوری به دو دلیل ضروری است. دلیل اول این است که دیگران سر میز، احساس راحتی کنند. چند بار برایتان پیش امده است که مجبور بوده اید رفتار غلط کسی را هنگام غذا خوردنش تحمل کنید یا سرفه میکند یا به یکباره تکه های غذا رو درون دهانش مشاهده کرده اید؟ آیا اینگونه رفتارهای دیگران برای ما خوشایند است؟

دومین دلیل این است که خجالت زده نشویم. باید این را بدانم که لیوان من در سمت راست من است و لیوان سمت چپ برای شخص کناری من است. با یادگیری این آداب باید این را بدانم که تا میزبان نگفته است:” بفرمایید، نوش جان” شروع به غذا خوردن نکنم.

همه ی ما سر میز شام باید احساس راحتی کنیم حال می خواهد سر میز غذا شخصیت های مهم دولت نشسته باشد با انواع غذاهای سلطنتی یا می خواهد میز شام برای پارتی جشن تولد باشد، ما باید یاد بگیرم سر میز غذاخوری اعتماد به نفس داشته باشیم و باید بدانیم چگونه رفتار کنیم.

در آمریکا اکثر میمانی های به صرف شام غیر رسمی هستند؛ اما غیر رسمی بودن به این معنا نیست که هنگامی که غذا در دهانمان است شروع به صحبت کنیم یا همانند یک پسر بچه ۵ ساله لباس بپوشیم و نباید با شلوارک و تیشرت و کفش کتانی به مهمانی برویم.

پاسخ به دعوت میزبان

در صورتی که به میهمانی دعوت شدید، اگر برایتان مسافرت فوری یا شرایط اضطراری پیش آمد، ظرف ۲۴ ساعت پس از دعوت، به میزبان خود اطلاع دهید.

اگر به غذای خاصی آلرژی دارید پس از اینکه دعوت میزبان را پذیرفتید، او را از شرایط آگاه کنید. چون درخواست تغییر غذا بعد از نشستن شما سر میز غذا، بی ادبی است.

اگر دعوت میزبان را رد کردید اما بعد از آن شرایط رفتن به میهمانی را داشتید، این درست نیست که به میزبان بگویید هنوز هم دعوت او سرجایش است یا خیر.

اگر برایتان وضعیت اورژانسی خانوادگی یا شخصی پیش آمد یا برای کاری به بیرون از شهر فراخوانده شدید، سعی خودتان را بکنید که در مهمانی که به ان دعوت شده بودید، شرکت کنید اما اگر وضعیتتان خیلی اورژانسی بود حتما به میزبان خود اطلاع دهید تا او نگران سلامتی و امنیت شما نباشد.

هدیه دادن

برای میزبان هدیه ای بخرید مانند گل یا شیرینی یا یک چیز خاص دیگر. در ایران اگر اولین بار است به خانه دوست یا … میروید حتما بایستی با دست پر بروید. یا اگر دوستی خانه تازه ای خریده یا بچه دار شده و  … .

سبک لباس پوشیدن خود را بشناسید


چه کسی شما را به شام دعوت کرده است؟ و کجا؟ در ایالات متحده، میهمانان معمولا به خانه میزبان دعوت می شوند. در شرق آسیا، به ویژه ژاپن و چین و تایوان، دعوت کردن میهمانان در رستوران ها انجام می شود.

با دانستن مکان میهمانی، شما نیز ایده خوبی در مورد این که چه لباسی بپوشید، دارید؛ مثلا برای بهار شلوار جین بپوشید اما در تابستان شلوار جین بسیار گرم است می توانید از لباس های نخی استفاده کنید و در فصل پاییز، از کراوات استفاده نکنید.

آیا شریک زندگی تان هم به میهمانی دعوت شده است؟ آیا بچه هایتان هم دعوت شده اند؟ همیشه با خود فکر نکنید که باید بچه هایتان را بدون دعوت با خود همراه کنید. اگر قصد رفتن به میهمانی را دارید می توانید از یک پرستار کودک کمک بگیرید.

از اینکه از میزبان بپرسید چه کسی دیگر به این میهمانی دعوت است، خودداری کنید چون این بی ادبی است. اگر از طریق ایمیل یا خدنات اینترنتی مانند فیس بوک یا اویتا دعوت شده اید می توانید از آنجا لیست میهمان را نگاه کنید. آنگاه متوجه خواهید شد که این یک میهمانی دوستانه است یا یک جلسه شغلی.

تلفن همراه

هنگام سرو غذا، سعی کنید تلفن همراهتان را خاموش کنید و تمرکزتان روی گفتگو هایتان باشد. در غیر اینصورت، این می تواند به این معنی باشد که به تلفن همراه خود نسبت به اطرافیانتان، بیشتر علاقه مند هستید. اگر منتظر تماس مهمی هستید و ننی توانید تلفن همراه خود را خاموش کنید، پس ان را روی حالت سایلنت (بیصدا) قرار دهید.

اصول صحیح غذا خوردن

  • هرگونه محدودیت یا آلرژی غذایی را به میزبان اطلاع دهید
  • روی اطرافیانتان تمرکز کنید
  • با دهان بسته غذا بخورید
  • از میزبان تشکر کنید
  • عکس گرفتن از میهمانی و میز غذا و پست کردن عکس در رسانه های اجتماعی بدون اجازه میزبان و اشخاصی که در عکس حضور دارند، کار درستی نیست.

شام غیر رسمی بدون کارت مکان

انتظار نداشته باشید غذای کامل بخورید. در مهمانی های غیر رسمی، زیتون، آجیل، تکه های کوچک پنیر، گوشت و انواع فینگر فود ممکن است سرو شوند که باید با دست خورده شوند بنابراین مطمئن شوید که حتما دستمال سفره بردارید و هرگز انگشتان خود را لیس نزنید.

اگر روی میز چنگال بود حتما از چنگال استفاده کنید حتی برای غذاهای فینگر فود چون در فرهنگ غرب، افراد حتی با کسانی که نمیشناسند و حتی آنها را قبلا ندیده اند، دست می دهند و چه کسی دوست دارد با یک دست آغشته به عصاره زیتون یا چربی خوک یا نمک، دست دهد؟

  • از زیاد صحبت کردن بپرهیزید و به شخص مقابل هم فرصت مساوی برای صحبت کردن بدهید.
  • قبل از ترک میهمانی، حتما از میزبان خود تشکر کنید.

شام غیر رسمی همراه با کارت مکان: کارت مکان به میهمان می گوید که در چه مکانی و روی چه میزی باید بنشیند.

بدون کارت مکان: در اینصورت، یا میزبان به شما می گوید که کجا بنشینید یا خودتان تشخیص می دهید کجا برای نشستن مناسب تر است.

منبع:سفرنامه

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 12 خرداد 1399
ن : بنفشه

خرید اینترنتی بلیط هواپیما - ایران چارتر

بلیط هواپیما

تهیه بلیط هواپیما ها همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی است که روز های آخر و یا تعطیل ترجیح می دهند این کار را انجام دهند. همیشه بهترین خرید چندین روز پیش از موعد سفر شماست تا با مشکلات و اختلالات احتمالی روبرو نشوید.

امروزه هواپیما یکی از بهترین وسایل نقلیه برای جابجایی بین استان ها و کشور ها و سفر از قاره ای به قاره ای دیگر تنها در عرض چند ساعت است.

همیشه تهیه بلیط هواپیما راز هایی دارد که پس از یک بار سفر با آن آشنا می شوید، اگر وب سایت های خرید بلیط را زیر و رو کنید، حتما با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید که هر کدام از این تغییرات قیمت دلایل خاص خود را دارد و برای هر کدام توجیهی وجود خواهد داشت.

مثلا برخی از روز ها به دلیل مسافرت های کم تر کاری، قیمت پایین تری دارند، شنبه یکی از این روز ها است، وقتی شما شاغل هستید معمولا جمعه را برای این کار انتخاب می کنید، پرواز ها در سطح کشور و به صورت بین المللی در ساعت های مختلفی از جمله صبح، ظهر، عصر و شب انجام می شود، معمولا بحث بیخوابی گریبان گیر بسیاری از ماست.

تهیه چارتر هواپیما

پس اگر فرصت کافی را داشته باشید، ترجیح می دهید بعد از ظهر و یا غروب را برای یک پرواز آرام انتخاب کنید. مسئله مهم دیگر این است که برخی نیاز به بلیط چارتر دارند، یعنی پرواز آن ها در یک زمان مشخص رفت و برگشت خواهد داشت. به طور مثال شما روز شنبه پرواز رفت خواهید داشت و با توجه به این که بلیط چارتر تهیه کرده اید ناگزیر هستید در زمان مشخص مجددا بازگردید.

بلیط های چارتر قیمت پرواز رفت و برگشت را خواهند داشت، پس اگر زمان بازگشت شما دقیق و مشخص نیست به هیچ عنوان چنین خرید و رزروی را انجام ندهید.

عموما روز های تعطیل و خاص و صد البته تابستان گران ترین ها هستند، تقاضا بسیار زیاد است و هر کسی دوست دارد در فصل تابستان یک سفر هوایی را تجربه کند، شرکت های هواپیمایی نیز فروش بلیط بیشتری خواهند داشت.

بهتر است بلیط های لحظه آخری خریداری نکنید، چون ممکن است در ساعت و زمان مشخص شما بلیطی موجود نباشد.

مسئله مهم دیگر انتخاب صندلی و محل استقرار شماست که اگر گزینه انتخاب صندلی در حین پرواز را تایید کرده باشید می توانید با حضور سریع تر از دیگر مسافران در فرودگاه صندلی های بهتری را انتخاب کنید. البته که این بستگی به میزان فروش بلیط های گران قیمت تربه دلیل جای خوب دارد.

صدور بلیط پرواز هواپیما

وقتی رزرو بلیط آنلاین را انجام می دهید، نسخه چاپی آن نیز در دسترس شما خواهد بود، در صورتی که این کار را در شرکت های هواپیمایی رزرو بلیط پیگیری نمائید، نیز بلیط همان لحظه صادر خواهد شد و زمان و تاریخ دقیق پرواز شما از قبل مشخص شده است، ممکن است همیشه برخی از پرواز ها با تاخیر روبرو شوند، اما به این معنی نیست که این اتفاق همیشه انجام دهد.

همیشه چند ساعت زود تر در فرودگاه حاضر باشید تا از اتفاقات احتمالی پیشگیری کرده باشید، پروسه دریافت کارت پرواز و انتخاب صندلی ممکن است مدت زمانی به طول بیانجامد.

به دلیل امکان اشتباه در زمان صدور بلیط و یا هر خطای دیگری، مبدا، مقصد، ساعت پرواز و تاریخ و روز آن را چک کنید و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه حتی چاپی، آن را با شرکت های هواپیمایی در میان بگذارید تا اگر راه حلی وجود داشت در اختیار شما قرار گیرد.

کارت پرواز و برچسب بار الصاق شده نیز در فرودگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از یاد نبرید که باید آن ها را تا لحظه آخر نگه دارید.

امکان انصراف از پرواز و لغو بلیط نیز در موعد و زمان مقرر وجود دارد و این کار باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود؛ در غیر این صورت شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند.

خرید بلیط لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری نیز می توانند گزینه خوبی برای پرواز های ناگهانی و اضطراری باشند، اما بهتر است اگر فرصت کافی دارید این کار را حتی چند هفته قبل تر انجام دهید، چون هم می توانید از تخفیف های ویژه شرکت های هواپیمایی استفاده کنید و هم انتخاب شما با دقت تر انجام می شود.

برخلاف باورعموم شما هم به عنوان یک شهروند عادی می توانید از خدمات ویژه و یا CIP استفاده کنید، البته قیمت بلیط این گونه پرواز ها بالا است و شما دیگر نیازی به گذشتن از مراحل گیت و... را ندارید. در واقع گیت پرواز، مسافران را به دلایل امنیتی بررسی کامل خواهد کرد و شما از یک مرحله کاملا روتین و متداول باید گذر کنید.

همیشه برخورد شرکت های فروش بلیط هواپیما را به یاد داشته باشید، می توانید با مقایسه چند بار پرواز و یا بررسی انتقادات مردم از این شرکت ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این مسئله مهم را نیز به یاد داشته باشید که صرفا قیمت بسیار بالا و یا پایین نمی تواند تفاوتی در کیفیت ایجاد کند، گاه قیمت پایین می تواند برای شما مشکلاتی را ایجاد کند، پس هیچ ارزانی بی حکمت نیست، بخصوص این که آن را با دیگر شرکت های فروش بلیط مقایسه کنید.

خرید بلیط هواپیمای پرواز داخلی

خرید بلیط هواپیما های داخلی عموما مراحل کوتاه تر و آسان تری دارد چون نیازی به صدور روادید نخواهد بود، همین طور هزینه کم تر آن ها و همین طور انتخاب صرفا یک فرودگاه کار را برای شما به مراتب سریع تر می کند.

بلیط های چارتر عموما پس از صدور امکان ویرایش مشخصات را نخواهند داشت، پس در ثبت اطلاعات خود دقت کافی را داشته باشید تا هزینه بلیط شما هدر نرود، این کار برای بلیط های سیستمی که تاریخ برگشت مشخصی ندارند آسان تر و قابل انجام است.

البته باید بگوییم که بلیط های هواپیما با توجه به اصطلاحاتی که در کنار نامشان استفاده می شود تفاوت های عظیمی دارند. اکونومی، فرست کلاس، بیزینس کلاس و...

تفاوت بلیط های هواپیمایی

بلیط های هواپیما با توجه به کیفیتشان قیمت متفاوتی دارند و عموما هزینه خرید آن ها بسته به اولویت پرداخت مبلغی در مقابل راحتی و پرواز آسان را داراست.

پرواز های اکونومی کم هزینه ترین هستند و عموما اولین گزینه ای هستند که در اختیار شما قرار می گیرد، توریست ها، مسافران بین استانی و همین طور مردم عادی از این بلیط استفاده می کنند. دلیل محبوبیت آن قیمت پایین است. در واقع واژه اکونومی نیز به معنی اقتصادی و به صرفه است.

پرواز ها و بلیط های بعدی مربوط به بیزینس کلاس است که یک پله بالاتر از پرواز های عادی است و کابین و محل استقرار مسافران با اکونومی متفاوت است و خدمات ویژه تری در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت، در کلاس بعدی نیز فرست کلاس قرار می گیرد که بالاترین کیفیت و البته گران ترین بلیط را خواهد داشت. پرواز های فرست کلاس معمولا امکانات ویژه ای پس از پرواز نیز خواهند داشت.

البته هر شرکت هواپیمایی و ایرلاین خدمات خاص و متفاوت خود را خواهد داشت، مثلا ممکن است فرست کلاس یک شرکت خاص بسیار بهتر و با کیفیت تر از شرکت دیگری باشد. قطعا کیفیت و خدمات پرواز، صندلی ها و مدت زمان ورود به هواپیما و خروج از فرودگاه از جمله این موارد است.

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


جمعه 19 ارديبهشت 1399
ن : بنفشه

پنج غار هیجان انگیز ایران

غارها انگار انبوهی از رمزها و رازها را در خود جای داده‌‌اند. همیشه در فیلم‌های تاریخی وقتی قرار است از رازی پرده برداشته شود، پای غار به میان می‌آید و آن‌وقت افسانه «افسانه» می‌شود. در سراسر تاریخ انسان‌های اولیه از غارها استفاده کرده‌اند و روی آنها با خراشیدگی نقش و نگارهایی برجای گذاشته‌اند. نخستین فسیل انسان در غارهایی از سری غارهای نزدیک کروگرزدراپ و موکوپانه در آفریقای جنوبی یافت شده‌ است. در ایران هم غارهای زیادی داریم که می‌تواند به‌عنوان مقصد سفرهای هیجان‌انگیز انتخاب شود. در این مطلب به معرفی پنج غار هیجان‌انگیز از میان غارهای ایران پرداخته‌ایم.

 غار خفاش در ایلام ، مکان خفاش‌های نامدار

پنج غار هیجان انگیز ایرانغار خفاش از غارهای ایلام است و در نزدیکی دهلران قرار گرفته. این غار گردشگران بسیاری را در طول تابستان جذب می‌کند. طول این غار ۲۵۵متر، عرض آن ۳۰متر و ارتفاع آن ۵۰متر بوده و به علت زندگی هزاران خفاش در آن به غار خفاش معروف شده است. این غار با خفاش‌های فراوان از ٧گونه همچون «دم موشی» از غارهای کمیاب در خاورمیانه به حساب می‌آید. غار خفاش یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام کارهای تحقیقاتی، پژوهشی و مطالعاتی درمورد این پستاندار عجیب است و دانشجویان و محققان باید آن را مورد مطالعه قرار دهند.

این غار آن‌طور که باید شناخته و معرفی نشده است. غار خفاش دهلران دارای استالاکیت‌ها و استالاکمیت‌های فراوانی است و ده‌ها گونه از خفاش دمدار و خفاش بال پهن در آن زندگی می‌کنند. ازدیاد خفاش در این غار باعث می‌شود هنگام غروب در زمان خروج این خفاشان از غار که اغلب به‌صورت دسته‌های بزرگ انجام می‌شود، فضای جالبی را برای علاقمندان به طبیعت ایجاد کند. این خفاش‌ها مسیر ٣کیلومتری تا شهر را طی می‌کنند و بعد از مدتی به محل غار بازمی‌گردند.

غار قوری قلعه در استان کرمانشاه

غار قوری قلعهقوری قلعه در ٨۶کیلومتری شهر کرمانشاه در مسیر جاده روانسر به پاوه و در شمال شهر جوانرود واقع شده است. این غار که هم‌اکنون به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه و غرب کشور محسوب می‌شود، طبق نظر کارشناسان بزرگترین غار آبی آسیا و طولانی‌ترین غار آبی ایران است. بعد از گذر از دالان ورودی غار نخستین مکان وسیعی که وجود دارد، به تالار مریم نامگذاری شده است.

پنج غار هیجان انگیز ایراناین محوطه همانند دریاچه وسیعی است که گرداگرد آن را قندیل‌هایی بسیار زیبا با اشکال مختلف فرا گرفته است. این قندیل‌ها که هریک اشکال خاصی را تداعی می‌کنند، دلیل اصلی نامگذاری هرقسمت از این غار شده که به‌عنوان مثال وجود قندیلی به شکل حضرت مریم دلیل نامگذاری نخستین تالار این غار به نام تالار مریم شده است.

غار رودافشان در استان تهران

غار رودافشان در دامنه کوه‌های حوالی روستایی با همین نام و در استان تهران قرار دارد. رسیدن به دهانه غار نیازمند مقداری کوهپیمایی است. دهانه بزرگ و تالار وسیع این غار از شاخصه‌های اصلی‌اش است. مسیر راهپیمایی در غار حدود ٨٠٠متر است. غارنوردی در «رودافشان» کمی سخت است و باید از مسیرهای سختی عبور کرد. درضمن برای حرکت در غار حتما نیاز به چراغ قوه قوی دارید. در تالار اصلی و مسیر غار همواره قطرات آب از سقف به زمین می‌ریزد که همین چکه‌ها باعث تشکیل طاقدیس و ناودیس‌های بدیعی شده است. وجود تعدادی ایوان ساخته‌شده با سنگچین و مقادیری خرده‌سفال، نشانه سکونت انسان‌ها در غار در روزگار گذشته است.

دهلیزی در این غار وجود دارد که به معبد آناهیتا معروف است. غار هوایی نمناک و سرد دارد. علی‌رغم ریزش قطرات آب، کف مسیر غار تنها مرطوب بوده و در نقاط معدودی آب در آن جمع شده است. مسیر این غار در اثر فرسایش آب و املاح موجود در آن در زمانی که آب به‌طور کامل در آن جریان داشته، ایجاد شده است.

غار کتله‌خور

تا به‌حال از یک غار طبقه‌ای بازدید کرده‌اید؟ «کتله‌خور» یکی از نمونه غارهای طبقه‌ای است. این غار از طریق جاده آسفالته زنجان-سلطانیه، خدابنده-گرماب و از طریق جاده زنجان-بیجار-گرماب و همچنین از طریق جاده همدان-کبودرآهنگ قابل دسترسی است. یکی از عجایب و زیبایی‌های این غار تعدد طبقات آن است که اینگونه غارها در جهان بسیار کم‌نظیرند. گمان می‌رود که این غار دارای ٧ طبقه باشد که البته تاکنون تنها ٣ طبقه آن کشف شده است. این غار به ٣ بخش فرهنگی، تفریحی و ورزشی تقسیم شده ‌است.

پنج غار هیجان انگیز ایرانبخش ورزشی آن که مورد استفاده غارنوردان و صخره‌نوردان قرار می‌گیرد، حدود ۴کیلومتر است و هنوز انتهای آن کشف نشده ‌است. بخش تفریحی غار که جهت بازدید عموم مورد استفاده قرار می‌گیرد، حدود ٢کیلومتر مسیر مستقیم است. بخش فرهنگی غار نیز در بخش جنوبی آن قرار دارد و قسمت اصلی آن دالانی است طبیعی که جهت برگزاری مراسم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این دالان هیچ‌گونه راه خروجی به بیرون نداشته و راه خروجی آن به صورت مصنوعی کنده شده اما خود دالان تماما طبیعی ‌است.

غار علیصدر همدان

پنج غار هیجان انگیز ایرانهمدان میزبان رویداد ٢٠١٨ است و به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیا انتخاب شده. برای همین یکی از جاذبه‌های هیجان‌انگیز آن، یعنی غار علیصدر روزهای شلوغی را می‌گذراند. این غار یکی از غارهای تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است. این غار در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علیصدر شهرستان کبودرآهنگ قرار گرفته. ارتفاع غار از سطح دریا ٢١٠٠متر است.

پنج غار هیجان انگیز ایرانمحوطه غار دالان‌های پیچ درپیچ و دهلیزهای متعددی دارد. از مجموعه رشته آب ها، دریاچه بزرگی درون غار به وجود آمده و از این‌رو نفوذ به ژرفای غار تنها با قایق میسر است. غار علیصدر بیست‌وسومین اثر طبیعی ملی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در ١۵ دی ١٣٨٧ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.

منبع: سفرانه

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،


پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399
ن : بنفشه

شمیران سوپر - فروشگاه آنلاین مواد غذایی

امروز می خواهیم براتون یکی دیگه از جاذبه های توریستی تهران رو معرفی کنیم . این بار به سراغ جایی رفتیم که نه تنها خارجی ها ، بلکه مردم دیگر شهرها و حتی خود تهرانی ها ! هم دوست دارن حداقل یکبار اونجا را ببینن . شاید براتون جالب باشه که این مکان یک خواروبار فروشی خیلی قدیمیه که الان تبدیل به یک سوپرمارکت خاص شده !

شمیران سوپر ! سوپر انلاین

شمیران سوپر همونطور که از اسمش مشخصه در شمرون و در مرکز اون یعنی تجریش (سرپل تجریش) واقع شده . این فروشگاه در سال 1346 افتتاح شد و از همون اول با رویکرد عرضه تخصصی خوراکی های خارجی و برندهای معروف بین المللی کارش رو شروع کرد ، و با تمرکز بر روی موادغذایی واجتناب از فروش دیگر اقلام سوپر مارکتی ، طی بیش از نیم قرن فعالیت به مرکز فروش بهترین خوراکی ها در ایران ، تبدیل شد .

معروفترین ، خاص ترین و محبوب ترین انواع موادغذایی از روغن ، سس ، ادویه ، کنسرو ، ماکارونی و غلات گرفته تا قهوه ، چای ، شکلات ، آبنبات ، بیسکوییت و ... .

سبک کاسبی خاص این سوپرمارکت که مبتنی بر تهیه خوردنی های درجه یک و سرویس دهی عالی به مشتریان بوده باعث شده که نه تنها افراد خارجی مقیم تهران ، که دنبال موادغذایی کشور خودشون هستن ، بلکه هموطن های عزیز خودمون و مخصوصا آشپزها ، باریستاها ، رستوران ها و کافه ها هم هر چیزی رو که برای آشپزخونه ، تهیه غذا ، دسر ، قهوه و ... نیاز دارن از این فروشگاه تهیه کنن .

طی 53 سال گذشته ، این فروشگاه چندبار اقدام به بازسازی و نوسازی کرده که آخرین آن در سال 1394 بوده که علاوه بر خرید تجهیزات جدید ،مدیران جوان و کار آزموده ای به کادر فروشگاه اضافه شدند و با طرح و ایده های نو تحولات مثبت و ارزشمندی در فروشگاه ایجاد کردند از جمله افتتاح یک کافی شاپ نقلی در فروشگاه!

هدف اصلی ایجاد این کافی شاپ ، این بود که مشتریان بتونن حین خرید از فروشگاه ، به قول معروف دمی هم بیاسایند و با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ناب ، خستگی رو از تنشون بیرون کنند .

خوشبختانه گردانندگان شمیران سوپر از نقش روزافزون و روبه گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی هم غافل نبودن و در سال 94 با راه اندازی پیج اینستاگرام وارد فضای مجازی شدند و در حال حاضر صفحه اینستاگرمشون ، با حدود 55 هزار نفر فالوور ، باارزش ترین میزان واقعی فالوور در بین فروشگاه آنلاین مواد غذایی در ایران رو داره .

استقبال بسیار زیاد مردم از پیج اینستاگرام باعث شد که در سال 1396 ، وب سایت انلاین این فروشگاه و سپس در سال 1397 اپلیکیشن موبایل شمیران سوپر ، با امکان فروش بیش از پنج هزار قلم کالا و ارسال به تمام نقاط تهران و حتی دورترین نقاط ایران ، از طریق درگاه مطمئن بانکی ، راه اندازی شود تا در سریع ترین زمان ممکن سفارشات رو بدست مشتریان برسونند .

شمیران سوپر ، علاوه بر اینکه روزانه پذیرای صدها نفر از هموطنان در داخل فروشگاه هست ، بعنوان یک فروشگاه آنلاین موادغذایی ، به مرجع ارائه اطلاعات مفید و معتبردرحوزه صنایع غذایی و سوپرفودها تبدیل شده و انواع خوراکی های رژیمی کالا ، دیابتی ، گیاهخواری ، کتوژنیک ، ارگانیک و ... فراهم کرده . 

در کنار اینها عاشقان پودر قهوه اسپرسو و انواع نسکافه ها و نوشیدنی های انرژی بخش و مفید مثل چای ماسالا و چای ماچا هم کافی شاپ شمیران سوپر رو به پاتوق خودشون تبدیل کردن .

شاید براتون جالب باشه که اسامی تعدادی از خوراکی های خاص این فروشگاه جذاب رو براتون بنویسیم :

سویا سس ، سس صدف ، جلبک سوشی ، خردل با دانه ، شکلات و کاکائو های بدون شکر ، نودل ، ادویه لیمو فلفل و پاپریکای دودی ، قهوه های عربیکا و روبوستا ، روغن ترافل ، اسپری خامه ، روغن نارگیل ، شیر نارگیل ، عسل ملکه ، خمیر باقلوا ، قهوه ترک ، وانیل ، خمیر هزارلا ، رشته کادایف ، شربت افرا ، جو دو سر ، گرانولا ، آب ووس ، لمون گرس ، تندوری ماسالا ، کورن فلکس های رژیمی و ... تنها گوشه های جذابی از دریای محصولات هیجان انگیز و کم نظیر این سوپر آنلاین هستند .

منطقه شمیران که زمانی به دلیل داشتن آب و هوای فوق العاده و درخت های چنار و افرا در تهران مشهور بود ، اکنون به داشتن شمیران سوپر ، که تنها فروشگاه آنلاین موادغذایی صرفا خارجی هم هست ، به خود می بالد .

جهت آشنایی بیشتر با این فروشگاه میتونید از روش های زیر استفاده کنید :

  • مراجعه حضوری به آدرس تهران ،انتهای خیابان ولیعصر ، میدان تجریش ، خیابان گوگل .
  • تماس تلفنی با شماره 22711331
  • مراجعه به وب سایت www.shemiransuper.ir
  • دانلود اپلیکیشن شمیران سوپر از کافه بازار یا گوگل پلی استور برای گوشی های اندروید ، و سیب اپ ، سیبچه و اناردونی برای گوشی های ios
  • مراجعه به صفحه اصلی اینستاگرام :                                                                   @shemiransuper
  • مراجعه به صفحات تخصصی در اینستاگرام :
          • برای رژیم کتوژنیک                             @keto_shemiransuper
          • برای محصولات ارگانیک                  @organic_shemiransuper
          • برای محصولات گیاهی                          @vegan_shemiransuper      
          • برای ورزشکاران                                       @sport_shemiransuper
          • برای کودکان                                             @kids_shemiransuper
          • خوراکی های بدون گلوتن                      @glutenfree_shemiransuper
          • برای افراد دیابتی                                        @diabet_shemiransuper
          • افراد خارجی مقیم ایران                                @global_shemiransuper
          • رژیم های چاقی                                          @getfat_shemiransuper
          • محصولات کافی شاپی                                  @cafe_shemiransuper
  • استفاده از کانال تلگرام عمومی                                                                         t.me/shemiransuper_ir
  • استفاده از کانال تلگرام تخصصی ، ویژه رستوران ها و خریداران عمده t.me/shemiransuper_wholesale           
  • حساب کاربری در آپارات
  • حساب کاربری در یوتیوب

 

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، ،


سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
ن : بنفشه

تور ایرانگردی چه انتظاراتی را برآورده میکند

مسافرت همیشه یکی از تفریحات و خوشیهای انسان است. اما در کنار این خوشی همیشه نگرانی از اجرای سفر و مطمئن بودن و در عین حال قیمت ارزان داشتن مسافرت دلیلی بوده که مسافران انتظاراتشان از سفر با یک آژانس مسافرتی بالا میرود.

 آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر با در اختیار قرار دادن با کیفیت ‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه ترین خدمات؛ سفری آسوده و مطمئن که در آن رفع نیازهای شما اولین ملاک و مهم‌ترین آن باشد را ساماندهی می‌کند.  سفری به ‌یادماندنی که در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما می‌توانید برای درک این تجربۀ دلپذیر و با نهایت کیفیت در کنار امکاناتی قابل ‌قبول و خوب سفری متفاوت با آنچه تاکنون تجربه نموده‌اید را با آژانس فارا گشت طی نمایید.

domestic-tour-faragasht.jpg

بدل نمودن یک سفر معمولی به یک گردش فوق‌العاده یکی از خواسته ‌ها و فعالیت‌های ناب ما است که باعث شده در سایۀ تلاشی شبانه ‌روزی به یکی از پرطرفدارترین آژانس‌ها تبدیل گردیم و خدماتمان رضایت صد درصدی مشتریان را کسب نموده باشد رضایتی که سال‌های سال است در کارنامه درخشان این آژانس سربلند، می‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتریان وفادارش افزوده می‌گردد.

 

پشتیبانی کامل از شما در سفر با مجری اصلی تورهای ایرانگردی

 پشتیبانی آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر می‌تواند نکتۀ مهمی باشد که انتخاب آن را با کمترین تردید مواجه نماید زیرا امنیت خاطر ایجاد شده بهترین نوید برای سفری سراسر لذت و خاطری کاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت می‌توانید در هر زمان و مکان از سفر که با مشکلی روبرو شدید حمایت همه‌ جانبۀ آن را احساس نمایید از این ‌رو خدمات متنوعی که این برند ارائه می‌دهد از یک ‌طرف آن را در بین رقیبانش ممتاز نموده و از طرف دیگر آمادگی همیشگی‌اش به پاسخگویی آن را در رتبۀ اول آژانس‌های مسافرتی قرار داده است اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستید و می‌خواهید هتل و بلیط هواپیمایی ارزان ‌تر و به ‌صرفه ‌تر را برای سراسر ایران بخصوص شهرهای توریستی داخلی بیابید این آژانس بهترین گزینه و برترین انتخاب است.

 رزرو انواع مختلف هتل در داخل ایران و خارج از کشور در کنار قرارداد با انواع شرکت های هواپیمایی بین المللی امکان تنوع انتخاب پرواز از نظر کیفیت و قیمت را فراهم می‌کند و سفری از هر نظر مناسب را برای شما ایجاد می‌کند.

ما در هر زمان که شما مایل به سفر باشید مطمئناً پیشنهادهای داغ و هیجان‌انگیز بسیاری خواهیم داشت که شما از هر مکان در ایران بعنوان مجری اصلی تور ایران گردی بخصوص برای تورهای شهرهای مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ کیش؛ شیراز؛ یزد؛ اصفهان؛ کرمان؛ تبریز و سرعین را راضی خواهد نمود فقط کافی است با مشاوران فارا گشت تماس گرفته و مکان مبدأ و مقصد خود را بیان نمایید و سپس با پیشنهادهای متنوعی که در پیش رو دارید یکی از آن‌ها که با شرایط شما سازگارتر است را انتخاب نمایید.

 

تورهای داخلی و گردشی از نوع شیرین وطنی

می‌شود ایرانی باشی و ایرانگردی را دوست نداشته و جای‌جای سرزمینمان را به مدد تور ایرانگردی نشناسی؟ شهرهای مختلف ایران گردشگران را از آن‌سوی آب‌ها به سمت خود می‌کشاند و جاذبه‌هایش علاقه‌مندان بسیاری را شیفته نموده است.

حال ایرانیان چگونه در این مسابقه سفر و مسافرت از توریست‌ها عقب‌مانده و با مناطق دیدنی کشورشان بیگانه باشند؟ پس تا بیش از این دیر نشده با ما تماس بگیرید و یک تور داخلی ایرانگردی فارا گشت برای خود و خانواده و یا جمع دوستانتان رزرو نمایید و این لذت را با آن‌ها نیز تقسیم کنید

بیا این بار یه جور دیگه بریم سفر داخل ایران شهر یا کشور خودمون. همه اینها که گفتم و گفتی من نگفتم لازمه، ولی هرگز همه اینا با هم جور نمی شه اگر هم بشه مطمئنا یکیش جور نمی شه. یعنی اینطوری هیچ وقت نمی خوای بری سفر؟

 سفرهایی که رفتی رو مرور کن؛ بی تعارف مرور کن…چندتاشون همه شرایط جور بود رفتی ؟

خیلی از سفرهامون رو به دلیل رودربایسی و دعوت دیگران و دوستان و کلافگی و فرار از روزمرگی رفتیم. که البته خوش هم گذشت در نهایت. البته کم و زیاد داره ولی بالاخره حتی اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشکل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار می کنم و دعوتت می کنم شما رو به یه سفر ایران گردی کامل و امن.

 

بهترین انتخاب، بهترین سفر ایرانگردی

گزینه‌های فراوان امکان مقایسه را برای شما فراهم نموده و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تعداد بسیاری از انتخاب ‌ها را در پیش روی شما مجسم می‌کند شما می‌توانید با هر میزان بودجه و با قیمتی غیرقابل ‌تصور و بسیار پایین ‌تر از آنچه بدان فکر می‌کردید یک سفر عالی و کم ‌هزینه که شامل بلیط هواپیما چارتر و یا سیستمی، قطار و یا اتوبوس و رزرو هتل در سراسر شهرهای ایران و همراهی گشت از جاهای دیدنی را برای خود و خانواده‌تان انتخاب نمایید و در آینده نیز آن‌ها را به دوستان خود پیشنهاد دهید. آژانس مسافرتی فارا گشت با سال‌ها تجربه در تور ایرانگردی  که مجموعه ای از تورهای مشهد، چابهار، یزد، کیش، قشم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز و سرعین خواهد بود مفتخر است به مشتریان فهیمی که طی این سال‌ها همیشه همراه او بوده‌اند و وی مجری طراحی سفرهایی با کیفیت از مرداد سال 1392 تا به امروز برای آن‌ها بوده است. رضایت اکثریت مسافرین خداوند را بینهایت شکر؛ نشانی است بر این صحت این گفته ها. اینبار نوبت شماست که با ثبت نام در این تورها برای آرامش خودت برنامه ریزی کنی.

مطمئن بودن از یک آژانس میشود هم به سابقه آن نگاه کرد و هم به دارای مجوز رسمی بودن که خود این مسله بسیار مهم است. استعلام کارکرد های آژانس مسافرتی تور های ایران گردی هم از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار راحت میباشد.

 

آدرس آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر:

تهران، میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

شماره تلفن تماس برای رزرو تور و راهنمایی درباره سفر ایران گردی:

02188909296

منبع:

faragasht.com

fanooszagros.ir

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


جمعه 29 فروردين 1399
ن : بنفشه

محبوب ترین جشنواره تابستانی دوبی از دید کاربران شبکه های اجتماعی

راه اندازی جشنواره های  مختلف خرید سالانه در دوبی و همچنین  جشنواره شگفتی های تابستانی در کنار انواع تفریحات و سرگرمی های جالب کمک شایانی در تبدیل این شهر خلاق به یک مقصد منحصر بفرد بین المللی  کرده اند.

تاثیر مثبت این اقدامات از طریق بازخوردها و واکنشهای گردشگران در رسانه های اجتماعی قابل مشاهده است.به بیان دیگر رسانه های اجتماعی نقش بسیار پررنگی در شناسایی یک رویداد گردشگری ایفا میکنند. در مطلب پیش رو در کنار معرفی محبوبترین مراکز خرید دوبی به بررسی موردی تاثیر و قدرت  شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی در موفقیت  یک رویداد گردشگری یعنی جشنواره شگفتی های تابستانی دوبی  پرداخته ایم.با سفرانه همراه باشید.

بنا بر اعلام شرکت ملت واتر(Meltwater) که از موسسات فعال در زمینه پایش و تجزیه وتحلیل واکنشهای کاربران رسانه های مجازی میباشد   و نیز  براساس گزارش پایگاه خبری امارات  ۲۴۷ پس از برگزاری  جشنواره شگفتی های تابستانی دوبی در سال ۲۰۱۶ و ادامه آن در سالهای بعدی استقبال بسیار خوبی از این جشنواره  نه تنها در دوبی  و کشورهای همسایه صورت گرفته  بلکه این رویداد مورد توجه  گردشگران سایر کشورهایی همچون هند و استرالیا و انگلستان و ایالات متحده آمریکا نیز واقع شده است.

جشنواره شگفتی های تابستانی دوبیاین جشنواره از سال ۱۹۹۸ و با تصمیم حاکمان وقت دوبی بمنظور ارتقای جایگاه گردشگری شهر دوبی بویژه در بخش گردشگری خانوادگی و دوستانه راه اندازی شده و پس از برگزاری چندین دوره در سال ۲۰۱۶ به اوج شهرت و محبوبیت خود در آن سال رسیده و این موفقیت را در سالهای بعدی نیز به مدد تفکر خلاقانه برگزارکنندگانش تکرار نموده است.

در میان دلایل گوناگون موفقیت جشنواره تحلیلگران  جایگاه ویژه ای به نقش رسانه های اجتماعی قائل شده و بر اساس داده های آماری و تحقیقات خود موفقیت این جشنواره را مدیون رسانه های اجتماعی دانسته اند  که در آن سالها تقریبا همه گیر شده و مقبولیتی  همگانی یافته بودند .

برنامه ریزان صنعت گردشگری اعم از مقامات دولتی و سرمایه گزاران حقیقی و حقوقی اهمیت بسیاری به مطالعات  تحقیقات و تحلیل های آماری صورت گرفته در خصوص یک رویداد گردشگری قائل شده و میزان موفقیت یک طرح و تداوم آن در سالهای آتی و تدوین استراتژی های بلند مدت به استناد همین داده ها صورت میپذیرد.

 بعنوان مثال بسیاری از کامنتها و پیام ها کاربران هدف  در شبکه های مجازی و در راس آنها فیس بوک و توئیتر حاکی از آن است که از زمان آغاز این جشنواره  در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۶ حدود ۶۵ درصد محاورات در شهر دوبی  در آن سال  پیرامون این رویداد بوده  و بدنبال آن کاربران آمریکا با ۲۱ درصد و هندوستان و استرالیا و انگلستان هریک با سه درصد قرار داشته اند. در همین سال از لحاظ رسانه های اجتماعی هم  که به این رویداد پرداخته بودند توئیتر با ۵۳/۹۵ درصد و فیسبوک با  ۳۳/۲۶درصد در صدر قرار داشتند.

فارغ از جشنواره شگفتی های تابستانه شهر دوبی با داشتن مراکز خرید بزرگ همواره در کانون توجه گردشگران بوده است.

بازهم از دید کاربران شبکه های اجتماعی  و از میان مشهورترین مراکز خرید محلی , مرکز خرید دبی مال(Dubai Mall) در جایگاه نخست قرار گرفته و در رتبه های بعدی مرکز خرید امارات(Mall of the Emirates) و مرکز خردید سیتی سنتر میردف(City Center Mirdif)قرار داشته اند.

هاست

:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر، ،


دو شنبه 25 فروردين 1399
ن : بنفشه

گل فروشی های شیراز

گل فروشی های شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب، امروز میخواهیم لیست گل فروشی های شیراز را برایتان معرفی کنیم.

با شیراز یاب همراه باشید تا در ادامه شما را با عکس های زیبایی از این گلخانه ها همراه با اظلاعاتی ذز زمینه آدرس و شماره تماس همراهی کنیم.

از اینکه تا آخر با شیرازیاب همراه خواهید بود سپاس گزاریم.

شیراز همواره به شهر شعر، باغ و گل و بلبل معروف است. باغ در فرهنگ ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شیراز از قدیم به داشتن باغ‌های گل بسیار و زیبا مشهور بوده‌است.

                                                                                         گل فروشی های شیراز

لیست گل فروشی های شیراز

 

در شهر زیبای شیراز گل فروشی های زیادی وجود دارد که در زیر لیست تعدادی از آن ها را می توان دید.

لیست گل فروشی های شیراز

در زیر لیست تعدادی از بهترین گل فروشی های شیراز را می بینید.

 

 
 
گلفروشی مینا شیراز 09173050979

شیراز چهارراه بنفشه. بلوار سیاحت گر. نبش کوچه 27 گل مینا

 
 
گلفروشی فخرآبادشیراز 07138204600

شیراز، خيابان فخرآباد مقابل بانک صادرات پاساژ شکوفه، گل فروشی فخر آباد

 
 
گل فروشی هدیه شیراز 07138331955

شیراز، بلوارباهنرشمالي ساختمان يادمان، گلفروشی هدیه

 
 
گلفروشی گل مصنوعی شیراز 2344796

شیراز، خيابان اطف علي خان زند-بين مشير و انوري، گلفروشی گل مصنوعي

 
 
گلفروشی اطلس شیراز 2287763

شیراز، بولوارامام خميني ميدان اطلسي، گلفروشی اطلس

 
 
گلفروشی ارم گل شیراز 2295849

شیراز، بلوار دانشجو قبل از باغ ارم گلفروشي ارم گل، گلفروشی ارم گل

 
 
گلفروشی فلوراشیراز 631087709

شیراز، ميدان معلم جنب بانک ملي، گلفروشی فلورا

 
 
گلفروشی بین الملل شیراز 6200356

شیراز، شهرک گلستان - بلوار کشاورز-انتهاي کوچه 7، گلفروشی بين الملل

 
 
گلفروشی پرچین شیراز 0713307295

شیراز، فرهنگ شهر-ايستگاه 10- جنب بانک تجارت، گلفروشی پرچين

 
 
گلفروشی گل مریم شیراز 07132260615

شیراز، چهارراه زرگري-بلوار مطهري -گل مريم، گلفروشی گل مريم

 
 
گلفروشی گل فروشی پردیس شیراز 6244449

شیراز، معالی آباد نبش خیابان خلبانان، گلفروشی گل فروشی پردیس

 
گلفروشی زمین وکشاورزشیراز 2279098

شیراز، خیابان قصرالدشت نبش کوچه 27، گلفروشی زمين وکشاورز(ارکيده 2)

 
 
گلفروشی پی اس شیراز 7311013

شیراز، خيابان زينبيه مقابل خيابان مهرزاد جنب باطريسازي آريا، گلفروشی پي اس

 
 
گلفروشی رایان سم شیراز 6506923

شیراز، گويم نبش ك.چه10 بهارستان، گلفروشی رايان سم

 
 
گلفروشی دریای گل شیراز 6308239

شیراز، فرهنگ شهرايستگاه15 پلاک 14-207، گلفروشی درياي گل

 
 
گلفروشی گلخونه شیراز 6268059

شیراز، خيابان قصردشت جنب رستوران کاکتوس، گلفروشی گلخونه

 
 
گلفروشی کاملیاشیراز 7200463

شیراز، خيابان سردخانه مقابل شهرک نگين، گلفروشی کامليا

 
 
گلفروشی بارشین شیراز 2317767

شیراز، خیابان ملاصدرا رروبروی پاساژ ملا صدرا، گلفروشی بارشین

 
 
گلفروشی رازقی شیراز 2249214

شیراز، خ لطفعليخان زندنرسيده به چهارراه مشير، گلفروشی رازقي

 
 
گلفروشی ریحانه شیراز 7265376

شیراز، ابتداي بلوارولي عصراول پاساژولي عصرطبقه همکف مغازه سوم، گلفروشی ريحانه

 
 
گلفروشی مهری شیراز 07137263789

شیراز، بلوار غدير جنب موسسه کشاورزي پرديس، گلفروشی مهري

 
 
گلفروشی اکسیر سبزشیراز 07136764830

شیراز، کویم روبروی بانک تجارت، گلفروشی اکسیر سبز

 
 
گلفروشی مجیدشیراز 07137385835

شیراز، بلوار سيبويه روبروي پمپ بنزين، گلفروشی مجيد

 
 
گلفروشی لینداشیراز 07138278798

شیراز، خيابان انقلاب نبش قدمگاه، گلفروشی ليندا

 
 
گلفروشی گل فرزیاشیراز 07136255965

شیراز، گلدشت معالي آباد- بيست متري سوم- گل فرزيا، گلفروشی گل فرزيا

 
 
گلفروشی سرودی شیراز 07137253359

شیراز، بلوار غدیر ابتدای کوچه 14، گلفروشی سرودی

 
 
گلفروشی سوسن شیراز 0713337153

شیراز، خيابان فلسطين - روبروي مسجد امام حسين (ع)، گلفروشی سوسن

 
گلفروشی نگین شیراز 07137291972

شیراز، خيابان20 متري بني هاشمي جنب مکانيکي محمديان، گلفروشی نگين

 
 
گلفروشی خاتون شیراز 07136261558

شیراز، چهارراه زرگری به سمت ولی عصر نبش کوچه 67، گلفروشی خاتون

 
 
گلفروشی کریستال شیراز 07136278214

شیراز، بولوارابيوردي مقابل بستني بندي دست چين، گلفروشی کريستال

 
 
گلفروشی شقایق شیراز 07137327239

شیراز، بولوارگلستان جنب ميوه فروشي ده بزرگي، گلفروشی شقايق

 
 
گلفروشی سعیدشیراز 07137281227

شیراز، بولوارسيبويه مقابل هلال احمر، گلفروشی سعيد

 
 

گلفروشی مهدی شیراز

 

شیراز، بلوار غدير کوچه 3 شهيد کوهمره اي، گلفروشی مهدي

 
 
گلفروشی پرتویی شیراز 07132353198

شیراز، خيابان قصرالدشت- پاساژ سليم- طبقه همکف، گلفروشی پرتويي

 
 
گلفروشی گل آذین شیراز 07137210772

شیراز، بلوارمدرس - نرسيده به خيابان جانبازان جنب داروخانه شاهين، گلفروشی گل آذين

 
 
گلفروشی گل کاکتوس شیراز 07136254033

شیراز، بولوارصنايع بعداززيرگذرمقابل بانک ملي پلاک 4878، گلفروشی گل کاکتوس

 
 
گلفروشی گلکده شیراز 071348300608

شیراز، بلوار زرهي چهارراه هوابرد، گلفروشی گلکده

 
 
گلفروشی گلسرای شکوفه شیراز  

شیراز، بلوارپاسداران ايستگاه3 حسينيه، گلفروشی گلسراي شکوفه

 
 
گلفروشی احراری شیراز 07132227641

شیراز، خ لطفعليخان زند حدفاصل چهارراه مشير وسه راه انوري مجتمع تجاري زماني، گلفروشی احراري

 
 
گلفروشی بوستانی شیراز 07132233204

شیراز، مجتمع تجاري فردوسي-پلاک31، گلفروشی بوستاني

 
 
گلفروشی گل پارسه شیراز 07138250521

شیراز، چهار راه باهنر گل پارسه، گلفروشی گل پارسه

 
 
گلفروشی گلسرای نیلوفرآبی شیراز 07132301067
 
 
گلفروشی مارال شیراز 07137220777

شیراز، بلوار مدرس بعد از پل غدير جنب قنادي قنديل، گلفروشی مارال

 
 
گلفروشی شیما شیراز 07137220777

شیراز، بلوار مدرس بعد از پل غدير جنب قنادي قنديل، گلفروشی مارال

 
 
گلفروشی قصرگل شیراز 07138302583

شیراز، بولوارزرهي نبش تل بادي، گلفروشی قصرگل

 
 
گلفروشی گل سارینا شیراز 07132291193

شیراز، بلوار هجرت-روبروي پست، گلفروشی گل سارينا

 
 
گلفروشی خانه گل شیراز 07137262430

شیراز، بولوارمدرس روبروي مسجدرسول اعظم - روبروي پارک فضيلت، گلفروشی خانه گل

 
 
گلفروشی اشکی شیراز 07132309478

شیراز، چهارراه خیرات پاساژ زمانی گل فروشی اشکی، گلفروشی اشکی

 
 
گلفروشی برزین مهرشیراز 07137269666

شیراز، بلوار غدیر بعد از کوچه 14 بررزین مهر فارس، گلفروشی برزین مهر

 
 
گلفروشی گل مینیاتورشیراز 07138223018

شیراز، بلوار باهنر شمالي ساختمان انديشه، گلفروشی گل مينياتور

 
گلفروشی ایمان شیراز  

شیراز، خيابان گلزار روبروي درب اصلي دارالرحمه، گلفروشی ايمان

 
 
گلفروشی فروردین پارس شیراز 07137354156

شیراز، بلوارغدير - ميدان غدير - کوچه مسجد حبيب، گلفروشی فروردين پارس

 
 

گلفروشی سوپرگل شیراز

07136274350

شیراز، خيابان قصرالدشت رحمت آبادجنب مسجدالرجا ء، گلفروشی سوپرگل

 
 
گلفروشی سپیدارشیراز 07132233673

شیراز، خیابان فردوسی مجتمع فردوسی پلاک 92، گلفروشی سپیدار

 
 
گلفروشی اسپرینگ شیراز 07137311181

شیراز، بلوار نصر جنب مسجد ابوالفضل، گلفروشی اسپرینگ

 
 
گلفروشی سارینا2شیراز 07132291193

شیراز، چهارراه باغ تخت روبروی مرکز پیاده، گلفروشی سارینا2

 
گلفروشی فروشگاه طلاعیان شیراز 07132245541

شیراز، سه راه احمدي بازار روح اله فروشگاه طلاعيان، گلفروشی فروشگاه طلاعيان

 
 
گلفروشی تماشاشیراز 07137397742

شیراز، بلوارسيبويه - جنب قنادي جوانمردي، گلفروشی تماشا

 
 
گلفروشی آفریدشیراز 07132249143

شیراز، بولوارزينبيه نبش خ آستانه جنب مخابرات غدير پلاک 853، گلفروشی آفريد

 
 
گلفروشی رژان شیراز 07137280897

شیراز، بلوارارتش حد فاصل 20متری امام حسین و فتح، گلفروشی رژان

 
 
گلفروشی آرمان فارس شیراز 07137316969

شیراز، بلوار ولایت نبش 16 متری اسکندری، گلفروشی آرمان فارس

 
 
گلفروشی گلخوشه شیراز 07136271955

شیراز، بلوار قصردشت قم آباد نرسيده به دبيرستان دانشگاه، گلفروشی گلخوشه

 
گلفروشی سروشیراز 07137271522

شیراز، بلوار غدیر- روبروی درب خروجی میدان تره بار، گلفروشی سرو

 
 
گلفروشی گل سنگ شیراز 07138200020

شیراز، بولوارعدالت چهارراه زندان، گلفروشی گل سنگ

 
 
گلفروشی گلسرای مژگان شیراز 07132220313

شیراز، سه راه طالقاني پاساژ اسلامي پلاک 835، گلفروشی گلسراي مژگان

 
 
گلفروشی میردامادشیراز 07137387637

شیراز، بلوارسيبويه نرسيده به بانک تجارت، گلفروشی ميرداماد

 
 
گلفروشی رضاشیراز 07137270265

شیراز، بلوار غدير نبش بلوار مدرس جنب شيشه اتومبيل پيمان، گلفروشی رضا

 
 
گلفروشی فروشگاه بابک شیراز 07132220170

شیراز، پاساژ ولي عصر فروشگاه بابك، گلفروشی فروشگاه بابك

 
 
گلفروشی کلاسیک شیراز 07138344501

شیراز، پانصد دستگاه ارتش روبروي پمپ بنزين جنب بانک تجارت، گلفروشی کلاسيک

 
 
گلفروشی گلاوژشیراز 07138217872

شیراز، بلوار شهید بهشتی نبش اصلاح نژاد، گلفروشی گلاوژ

 
     

تاریخچه گل فروشی

بعضی ها میگیوند تاریخ گل آرایی و به طور کلی

استفاده از گل به دوران باستان و مصر بر می‌گردد. اما شهر شیراز از دیرباز به شهر گل و بلبل معروف بوده است.

اولین مغازه گل فروشی ایران

بر اساس کتاب «تهران قدیم» نوشته جعفر شهری، «گل‌فروشی ژرژیک» در چهار راه کنت (لاله زار نو) در اواخر دهه ۱۳۱۰ خورشیدی اولین مغازه گل‌فروشی در تهران بوده‌است.[۱] حرفه گل فروشی را برای نخستین بار ارامنه‌ای که از عثمانی به ایران مهاجرت کرده بوند به شهر تهران آورده‌اند.

گل فروشی در امریکا

اولین شرکت خدمات ارسال گل در سال ۱۹۱۰ توسط گروهی ۱۵ نفره از گل فروشان آمریکایی تأسیس شد که نام خدمات ارسال گل با تلگراف (FTD) را برگزیدند و در سال ۱۹۶۵ خدماتشان را به سطح بین‌الملل ارتقا دادند و نامش به خدمات ارسال بین‌المللی تغییر یافت و نه تنها در آمریکا بلکه در کشورهای دیگر نیز فعالیت خود را ادامه دادند.

در سال ۱۹۲۰ گروهی از گل فروشان انگلیسی یک مجموعه مشابه را با نام گل تلفنی راه انداری کردند این شرکت نیز به صورت شراکتی فعالیت می‌کرد و از سال ۱۹۵۳ فعالیتش را با نام اینتر فلورا[ب] ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۷۰ شعبه‌های اینترفلورا در بیشتر کشورهای دنیا شروع به کار کرد.

در سال‌های پایانی دهه ۱۹۹۰ گل فروشی‌هایی که در ابتدا به صورت تلگرافی فعالیت می‌کردند با پیشرفت اینترنت تبدیل به ارتباط تلفنی شدند.

تاریخچه گل فروشی در  شیراز

عنصر اصلی باغهای قدیمی و زیبای ایرانی در دوره های مختلف تاریخ گل و گیاه است که از لحاظ زیبایی و هنر طراحی شهره آفاق بوده و توریستهای بسیاری را در دوره های مختلف تاریخ به ایران کشانده و هنر و سلیقه مردم ایران زمین را ستوده اند برای نمونه می توان به باغهای ارم، دلگشا و پارکهای قدیمی در شهرهای تاریخی از جمله شیراز اشاره کرد.

________________________________________________________________________________________

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل مقاله ای است که به معرفی تمامی الگوریتم هایی که یک سئوکار به ان نیاز دارد میپردازد. در این مقاله به معرفی بهترین مقاله ها در زمینه الگوریتم ها میپردازد. اگر میخواهید با تعداد زیادی از الگوریتم های گوگل اشنا باشید تیم سئو بلک در این مقاله همراه باشید.

____________________________________________________________________________________________

لیست فرهنگسراهای شیراز

درود همراهان شیرازیاب، در این پست قصد داریم لیست فرهنگسراهای شیراز را به شما ارائه دهیم.

امیدواریم این پست مورد رضایت شما باشد، توجه داشته باشید اگر فرهنگسرایی به هر دلیلی از یاد ما رفته بود برای ما در آخر پست کامنت گذاری کنید.

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


یک شنبه 24 فروردين 1399
ن : بنفشه

دانلود آهنگ پوبون و پارسالیپ دام

دانلود آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ به نام دام از رسانه لایف موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : - | ترانه سرا : - «

با دو کیفیت ۱۲۸ & 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین

Download New Music Parsalip & Poobon Called Daam

آهنگ دام پوبون و پارسالیپ بزودی + متن آهنگ

Parsalip & Poobon Daam

دانلود آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ دام

آهنگ حرف مفت با صدای پوبون و پارسالیپ بزودی + تکست آهنگ

بزودی

دانلود آهنگ دام پوبون و پارسالیپ

بزودی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

مروری با متن آهنگ تیغ با صدای پوبون :

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم

گفتی بگو نمیگیره جامو اون

گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم

بیا بزن تیرِ آخرو تموم

خاطره ها میان و میگا*م

با کی خوابی من با فکرِ تو بیدارم

خواستم فراموشت کنم خیلی راحت

میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن

ما که میدونستیم جدائیه آخر

سخته برام ندارمش باور

دیگه نگو دوسِت دارم

وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم

وقتی نزدیکمی من از خودم دور میشم

دیگه چیزیو نمیبینم و کور میشم

شاید نَمونه اینجوری نه

شاید نَمونه اینجوری نه

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم

گفتی بگو نمیگیره جامو اون

گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم

بیا بزن تیرِ آخرو تموم

نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی

داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی

تیغو بزن نه رو بدنت و دستات

بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

خوبه واست بعضی وقتا تنها شی

کجا برم منتظرم نباشی

خاطره ها میان و میگا*م

با کی خوابی من با فکرِ تو بیدارم

خواستم فراموشت کنم خیلی راحت

میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن

ما که میدونستیم جدائیه آخر

سخته برام ندارمش باور

دیگه نگو دوسِت دارم

وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم

نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی

داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی

تیغو بزن نه رو بدنت و دستات

بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

تکستــ اختصـــاصی از سایـتــــ لایف مــوزیک

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ کلیک کنید

آهنگ دام

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


شنبه 16 فروردين 1399
ن : بنفشه

چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

 چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

سالها پیش مسافرت با هواپیما یک کار تجملی و لوکس محسوب میشد. خطوط هوایی وعده های غذایی مناسب,مجموعه ای از سرگرمی ها برای شما مهیا کرده و حتی اگر میخواستید استراحت کنید بالش و پتو در اختیارتان میگذاشتند.

امروزه دیگر در بسیاری از پروازها خبری از این اتفاقات نیست  ولی رقابت در پهنه آسمان باعث شده شرکتهای هواپیمایی برخی از خدماتی را که از گذشته ارائه میکردند کماکان ادامه داشته باشد.

اگر شما پروازی را رزرو کرده اید که مدت زمان پروازی آن بیش از دو ساعت است حواستان باشد که برای داشتن یک پرواز راحت و دلپذیر برخی لوازم را حتما بهمراه داشته باشید. یک موردی که  در این خصوص توصیه میکنیم بهمراه داشتن پتوی سفری شخصی خودتان است.

پتوهای شرکت های هواپیمایی شسته نمیشوند

اگر کلاس پروازی شما اقتصادی یا همان اکونومی باشدممکن است که  مهمانداران شرکت  یک پتو در اختیارتان بگذارند ولی احتمالا این پتوها مدت زمانی هست که شسته نشده اند. کارگران خدماتی شرکتهای هواپیمایی تایید کرده اند که بندرت پتوها را میشویند.

تنها مشکلی که با پتو میتوانید داشته باشید این است که پتوها معمولا حجیم و جاگیر هستند بنابرین بدنبال پتوهای سفری باشید که برای مسافرت طراحی شده اند. به این ترتیب به آسانی میتوانید پتوی خودتان را جمع کرده و  میدانید که جای زیادی را اشغال نمیکند. اگر نمیتوانید پتوی سفری تهیه کنید و یا زمان کافی برای تهیه آن ندارید میتوانید از یک شال یا روسری بزرگ استفاده نمایید.

برای پروازهایی که طول پروازی آنها بیش از سه ساعت است بهتر است یک بالش نیز بهمراه داشته باشید.بالشهای بادی در حال حاضر همه جا پیذا میشوند. این بالشهای گردنی که برای سفر طراحی شده اند به راحتی جمع و کوچک میشوند.

اگر کثیر السفر میباشید بهتر است به فکر یک بالش پشت سری باشید.خوبی این بالشها این است که میتوانید  موقع خواب به آن تکیه دهید که راحت ترین شیوه خواب در هواپیما میباشد.

پتویی را بخرید که راحتی تان را در پی دارد

امروزه در بازار پتوهای سفری هرچیزی برای هرکس پیدا میشود.بعنوان مثال اگر شما از محصولات چندمنظوره خوشتان میاید بدنبال پتویی باشید که استفاده های مختلفی برایتان داشته باشد.مثلا بدنبال خرید پتویی باشید که مثل شنل یا پانچو  پوشیده شوند.اینطوری از  عدم تماس و مالیده شده پتو به  قسمت کثیف  کف هواپیما هم مطمئن میشوید.و یا میتوانید پتویی را بخرید که دارای یک کیف حمل بوده و براحتی تبدیل به یک بالش میشود.

چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

پتوهای سفری دیگری هم وجود دارند که آنقدر شیک هستند که حتی وقتی به سفر نمیروید بعنوان رومبلی  میتوانید از آنها استفاده کنید.

بطور کلی شما احتیاج به یک پتوی سفری دارید که از مواد سبک  ساخته شده و قابلیت استفاده چندباره پس از شست و شو در ماشین لباس شویی را داشته باشد.

موقع خرید پتوی سفری نوعی را انتخاب کنید که  از موادی با رنگهای تیره در آن استفاده شده باشد.به این ترتیب لازم نیست نگران لکه دار شدن آن در طول سفر باشید.

حتی خرید پتوهای ضد لکه نیز ایده خوبی میتواند باشد. خوردن و آشامیدن بخشی از سفر است و شما هرگز نمیدانید که توربولانس یا تلاطمات هوایی چه زمانی باعث ریخته شدن قهوه بر روی پتویتان خواهد شد! همچنین میتوانید یک پتوی ضد آب بخرید که برای سفرهای هوایی و یا ماجراجویانه عالیست.و در محیط های بیرونی هم میتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

اگر جای کافی دارید

اگر نمیتوانید بدون همان روتختی یا پتوی مورد علاقه خود که روی تشک خانه تان است بخوابید بنابرین شما مجبورید که  در سفرها پتویتان را بهمراه خود داشته باشید. حتی اگر مجبور شوید که بخش اعظمی از فضای چمدان یا ساک سفریتان را به آن اختصاص دهید. یک پتوی دوست داشتنی تفاوت بین یک سفر دلپذیر و یا ناخوشایند را برایتان آشکار میسازد.

چرا هنگام مسافرت باید پتو شخصی خودتان را همراه داشته باشید؟

منبع ترجمه مطلب: سایت گشنیز

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،


پنج شنبه 14 فروردين 1399
ن : بنفشه

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل مقاله ای است که به معرفی تمامی الگوریتم هایی که یک سئوکار به ان نیاز دارد میپردازد. در این مقاله به معرفی بهترین مقاله ها در زمینه الگوریتم ها میپردازد. اگر میخواهید با تعداد زیادی از الگوریتم های گوگل اشنا باشید تیم سئو بلک در این مقاله همراه باشید.

تمام الگوریتم های گوگل

 

الگوریتم پاندا گوگل

الگوریتم پاندا گوگل

در این مقاله به برسی یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل میپردازیم. در این مقاله، پاندا را بطور کامل می اموزید.

در این مقاله به موضوعات زیر میپردازیم:

الگوریتم پاندا گوگل چیست ؟

فاکتورهای منفی تاثیرگذار الگوریتم پاندا بر سئو

از کجا می‌توان متوجه شد الگوریتم پاندا سایت ما را جریمه کرده است؟

گوگل از کجا می‌فهمد یک محتوا با کیفیت است یا بی کیفیت؟

برای دیدن این مقاله به الگوریتم پاندا گوگل چیست مراجعه کنید.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل

به تمام چیست هایی که ممکنه درمورد این الگوریتم گوگل به ذهنتون خطور کنه رو برای شما علاقمندان جواب بدهیم.در مقاله الگوریتم پنگوئن گوگل چیست ما به برسی روند الگوریتم پنگوئن گوگل و نکات ریزی که این الگوریتم براش مهمه رو میپردازیم.

الگوریتم پنگوئن گوگل از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه آن مبارزه با سایت هایی بود که برای بالا بردن رتبه سایت خود در نتایج جستجو از روش لینک سازی های غیر طبیعی یا اسپم استفاده می کردند.

برای دیدن این مقاله به الگوریتم پنگوئن گوگل چیست مراجعه کنید.

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.